Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg svømt 60 min i svømmehall!Guud så deilig det er å svømme!Forbrenner jo masse også!Endelig funnet en treningsform som jeg faktisk syns er deilig:)Noen andre som svømmer her eller??Deilig å slippe å grue seg for å trene:D

Gjest svømmme
Skrevet

Det var moro å høre! Jeg har lenge hatt lyst til å svømme også så jeg sjekket åpningstider og priser og slikt, så i morgen skal jeg svømme! Gleder meg. Har ikke svømt på mange år :))

Gjest D*lilith
Skrevet

Svømmer ikke men kunne tenkt meg å begynne med det ;)

Skrevet

Det var moro å høre! Jeg har lenge hatt lyst til å svømme også så jeg sjekket åpningstider og priser og slikt, så i morgen skal jeg svømme! Gleder meg. Har ikke svømt på mange år :))

Samme her!Ikke svømt på mange år. Nå har jeg svømt to ganger. Kjempe deilig!Men kjipt at det koster å svømme:(Man forbrenner jo kjempe masse kalorier ved å svømme også:)

Gjest svømmme
Skrevet

Samme her!Ikke svømt på mange år. Nå har jeg svømt to ganger. Kjempe deilig!Men kjipt at det koster å svømme:(Man forbrenner jo kjempe masse kalorier ved å svømme også:)

Koster 40kr for to timer her jeg bor, det overlever jeg ;) Forbrenner masse av å svømme ja, skal prøve å ta av noen kilo før sommern men først og fremt få litt bedre kondis :))

Skrevet

Koster 40kr for to timer her jeg bor, det overlever jeg ;) Forbrenner masse av å svømme ja, skal prøve å ta av noen kilo før sommern men først og fremt få litt bedre kondis :))

Oiii..så billig.. Her koster det 52 kr pr gang:O sukk... Ja jeg liker ikke trene til vanlig men liker kjempe godt å svømme..Ikke minst går tiden kjempe fort i bassenget..

Skrevet

Jeg har også svømt i dag. I 36 grader. Synd det er så vanskelig å finne basseng med så høy temperatur. Varmtvannsbassenget der jeg bor holder bare 32.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...