Musli Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 I dag har jeg svømt 60 min i svømmehall!Guud så deilig det er å svømme!Forbrenner jo masse også!Endelig funnet en treningsform som jeg faktisk syns er deilig:)Noen andre som svømmer her eller??Deilig å slippe å grue seg for å trene:D 0 Siter
Gjest svømmme Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Det var moro å høre! Jeg har lenge hatt lyst til å svømme også så jeg sjekket åpningstider og priser og slikt, så i morgen skal jeg svømme! Gleder meg. Har ikke svømt på mange år ) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Svømmer ikke men kunne tenkt meg å begynne med det 0 Siter
Musli Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 Det var moro å høre! Jeg har lenge hatt lyst til å svømme også så jeg sjekket åpningstider og priser og slikt, så i morgen skal jeg svømme! Gleder meg. Har ikke svømt på mange år ) Samme her!Ikke svømt på mange år. Nå har jeg svømt to ganger. Kjempe deilig!Men kjipt at det koster å svømme:(Man forbrenner jo kjempe masse kalorier ved å svømme også 0 Siter
Gjest svømmme Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Samme her!Ikke svømt på mange år. Nå har jeg svømt to ganger. Kjempe deilig!Men kjipt at det koster å svømme:(Man forbrenner jo kjempe masse kalorier ved å svømme også Koster 40kr for to timer her jeg bor, det overlever jeg Forbrenner masse av å svømme ja, skal prøve å ta av noen kilo før sommern men først og fremt få litt bedre kondis ) 0 Siter
Musli Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 Koster 40kr for to timer her jeg bor, det overlever jeg Forbrenner masse av å svømme ja, skal prøve å ta av noen kilo før sommern men først og fremt få litt bedre kondis ) Oiii..så billig.. Her koster det 52 kr pr gang:O sukk... Ja jeg liker ikke trene til vanlig men liker kjempe godt å svømme..Ikke minst går tiden kjempe fort i bassenget.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Jeg har også svømt i dag. I 36 grader. Synd det er så vanskelig å finne basseng med så høy temperatur. Varmtvannsbassenget der jeg bor holder bare 32. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.