Gjest Aviaana Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Kan jeg fortsatt brette buksene opp, eller er det helt fullstendig ut? 0 Siter
Gjest brette opp Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Fortsett å brett opp du, er ingen steder der jeg har hørt at det er ut vertfall=) Liker å brette opp selv i sette drittværet=) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Å brette opp buksene har vel ikke akkurat vært mote på ganske lenge ;-) Når det er sagt så er det bare å brette dem om, man trenger ikke følge moten til punkt og prikke. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Å brette opp buksene har vel ikke akkurat vært mote på ganske lenge ;-) Når det er sagt så er det bare å brette dem om, man trenger ikke følge moten til punkt og prikke. Her i Trondheim går mange, mange med buksebrett ennå. Men jeg er egentlig ikke den som skal uttale meg om moter... ) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Pysjbukser er visst i vinden nå. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Her i Trondheim går mange, mange med buksebrett ennå. Men jeg er egentlig ikke den som skal uttale meg om moter... ) Kan godt hende det er mange i trondheim som gjør det ennå men det betyr ikke at det er mote :-) Men hva gjør vel det? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Pysjbukser er visst i vinden nå. Det er en trend blant fjortiser men det er definitivt ikke mote 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.