Gå til innhold

Hva er buksemoten denne våren?

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

Kan jeg fortsatt brette buksene opp, eller er det helt fullstendig ut?

Gjest brette opp
Skrevet

Fortsett å brett opp du, er ingen steder der jeg har hørt at det er ut vertfall=) Liker å brette opp selv i sette drittværet=)

Mary Poppins
Skrevet

Å brette opp buksene har vel ikke akkurat vært mote på ganske lenge ;-)

Når det er sagt så er det bare å brette dem om, man trenger ikke følge moten til punkt og prikke.

Skrevet

Å brette opp buksene har vel ikke akkurat vært mote på ganske lenge ;-)

Når det er sagt så er det bare å brette dem om, man trenger ikke følge moten til punkt og prikke.

Her i Trondheim går mange, mange med buksebrett ennå. Men jeg er egentlig ikke den som skal uttale meg om moter... :o)

Gjest trultemor26
Skrevet

Pysjbukser er visst i vinden nå.

Mary Poppins
Skrevet

Her i Trondheim går mange, mange med buksebrett ennå. Men jeg er egentlig ikke den som skal uttale meg om moter... :o)

Kan godt hende det er mange i trondheim som gjør det ennå men det betyr ikke at det er mote :-) Men hva gjør vel det? :)

Mary Poppins
Skrevet

Pysjbukser er visst i vinden nå.

Det er en trend blant fjortiser men det er definitivt ikke mote :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...