Gjest rota Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Kan noen si meg hva forskjellen på disse er? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Stillingsbeskrivelse- da tenker jeg ved utlysning, hvor innholdet i stillingen beskrives. Målet er å få søkere. Stillingsinnstruks. Da tenker jeg at en person ansettes og får spesifisert mer hvilke oppgaver/ansvarsområder stillingen innehar. Så sistnevnte ord tenker jeg er mer spesifikt- og kanskej mer bindene. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Stillingsbeskrivelse- da tenker jeg ved utlysning, hvor innholdet i stillingen beskrives. Målet er å få søkere. Stillingsinnstruks. Da tenker jeg at en person ansettes og får spesifisert mer hvilke oppgaver/ansvarsområder stillingen innehar. Så sistnevnte ord tenker jeg er mer spesifikt- og kanskej mer bindene. Ja, det høres riktig ut. Jeg lurer egentlig på om man kan kreve en stillingsinstruks i den jobben man har og har hatt en stund. Jeg har bare fått en stillingsbeskrivelse, som ikke inneholder så mye konkret. En beskrivelse gir ikke så mye inntrykk av hva man egentlig gjør synes jeg. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Ja, det høres riktig ut. Jeg lurer egentlig på om man kan kreve en stillingsinstruks i den jobben man har og har hatt en stund. Jeg har bare fått en stillingsbeskrivelse, som ikke inneholder så mye konkret. En beskrivelse gir ikke så mye inntrykk av hva man egentlig gjør synes jeg. En stillingsinstruks gir mer trygghet i jobben vil jeg tro. Da slipper en å være redd for å tråkke over grenser og være redd for å gjøre noe feil. Jeg mener at uten instruksen skaper det usikkerhet og en ikke helt vet hva slags ansvarsområde en har. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.