Copy Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Hei. Skal snart ta teoriprøven. Er det noen som vet om det fortsatt er mulig med flere svar på et spørsmål eller om det er endret nå? 0 Siter
meg__123! Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Tror det bare er ett riktig svar på hvert spørsmål.. 0 Siter
Gjest skitstøvel Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Da må de ha endret det igjen? Først var det bare ett riktig svar pr spørsmål og 3 alternativer, så ble det 5 alternativer og man kunne i realiteten få fem feil pr. spørsmål, altså det kunne være flere riktige. Har de nå gått tilbake til det første systemet igjen? Tvilsomt... men det er etpar år siden jeg tok lappen for andre gang, så mulig er det......... 0 Siter
Copy Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 Da må de ha endret det igjen? Først var det bare ett riktig svar pr spørsmål og 3 alternativer, så ble det 5 alternativer og man kunne i realiteten få fem feil pr. spørsmål, altså det kunne være flere riktige. Har de nå gått tilbake til det første systemet igjen? Tvilsomt... men det er etpar år siden jeg tok lappen for andre gang, så mulig er det......... ja, jeg leste noe om at de skulle endre igjen men ble aldri helt sikker. Det er jo det eneste fornuftige i såfall om du spør meg... Det burde stå på hvor mye man har lært og kan om trafikken, ikke hvor god man er til å finne ut av lurespørsmål. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.