Elis31 Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Hvis man f.eks skal regne på et lån over 25 år, med fem års avdragsfrihet. Da må man vel gå på en lånekalkulator og regne ut 20 år, for å se både hvor mye renter du skal betale de første fem avdragsfrieårene(da er jo lånet fryst), samt se hvor mye du skal betale både i renter og avdrag de neste 20 årene?? Tenker jeg riktig? 0 Siter
fugazi Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Det kommer an på om du har 25 år INK. eller EKS. avdragsfrihet. Jeg tipper du greier å regne ut kostnadene dine i den avdragsfrie perioden? Og så finnre du ut hva lånet koster etter at du begynner å betale avdrag ved å angi riktig gjenværende løpetid, rentesats og lånetype. 0 Siter
Elis31 Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Skrevet 23. mars 2007 Det kommer an på om du har 25 år INK. eller EKS. avdragsfrihet. Jeg tipper du greier å regne ut kostnadene dine i den avdragsfrie perioden? Og så finnre du ut hva lånet koster etter at du begynner å betale avdrag ved å angi riktig gjenværende løpetid, rentesats og lånetype. Ja man den avdragsfrie perioden. Det må jo egentlig bli å regne på den avdragsbetalende perioden, og bare tenke at man betaler renten den avdragsfrie peridoen? ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.