Gå til innhold

Hvordan regner man ut avdragsfrihet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man f.eks skal regne på et lån over 25 år, med fem års avdragsfrihet. Da må man vel gå på en lånekalkulator og regne ut 20 år, for å se både hvor mye renter du skal betale de første fem avdragsfrieårene(da er jo lånet fryst), samt se hvor mye du skal betale både i renter og avdrag de neste 20 årene??

Tenker jeg riktig?

Skrevet

Det kommer an på om du har 25 år INK. eller EKS. avdragsfrihet.

Jeg tipper du greier å regne ut kostnadene dine i den avdragsfrie perioden?

Og så finnre du ut hva lånet koster etter at du begynner å betale avdrag ved å angi riktig gjenværende løpetid, rentesats og lånetype.

Skrevet

Det kommer an på om du har 25 år INK. eller EKS. avdragsfrihet.

Jeg tipper du greier å regne ut kostnadene dine i den avdragsfrie perioden?

Og så finnre du ut hva lånet koster etter at du begynner å betale avdrag ved å angi riktig gjenværende løpetid, rentesats og lånetype.

Ja man den avdragsfrie perioden. Det må jo egentlig bli å regne på den avdragsbetalende perioden, og bare tenke at man betaler renten den avdragsfrie peridoen? ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...