Gå til innhold

Arrghhh Faens jobb

Anbefalte innlegg

Gjest ikke nå heller
Skrevet

NÅ skulle jeg _veldig_ gjerne ha vunnet de forbanna fem millionene i Lotto på lørdag. Da hadde jeg slutta på _dagen_. Det er helt fullstendig hønsegård, ingen stoler p ånoen, alle baksnakker alle om alt, ingen beslutninger kan tas uten at _alle_ er informert og har sagt sin mening, og dersom noen er så uheldig å ta en beslutning skal den for all del kritiseres nord og ned i mange uker etterpå! Herrrregud!

Kan ikke dere snille greie dolere være så inderlig vennlige å holde fingrene krysset for meg på lørdag så jeg kan komme meg ut av dette suppehølet?! Nå er det like før jeg må snakke med legen om sykmelding, ellers tørner jeg. Depresjonen ligger snublende nær, og stressklumpen i magen er konstant. Og det er ikke tull.

Er det mulig!??! vi konker snart hvis det skal fortsette sånn. Og et av problemene er at jeg er medeier i dette hønseriet også. Hva gjør man da dere? Selger aksjer og stikker med halen mellom beina? Eller tar opp kampen og begynner å ta igjen og stille krav og _prøve_ å få skuta på rett kjøl igjen?

Kjære vene.

Gjest enigmed deg-
Skrevet

Skulle nesten tro at du jobbe i en kommune administrasjon?

Gjest fdkjgkdhgdhbg
Skrevet

Virker som et seriøst ledelsesproblem. Kanksje flere som mener det ikke fungerer? Hva med å få ekstern hjelp til å få skuta på rett kjøl? Hvis ikke, søk andre jobber, prøv noe annet, selg deg ut...?

Gjest samarbeid er viktig
Skrevet

Her gjelder det å trekke pusten dypt noen ganger. Hvor mange av dere er medeiere? Du og de andre medarbeiderene er alene om å kjøre skuta, _dere_ alene må ta beslutninger. Kvitt dere med medarbeidere som ikke samarbeider, eller få dem til å forstå alvoret her. De kan miste jobben og skuta går ned. En av eierene må stå for den endelige avgjørelsen når alle har gitt sine innspill. Jeg tror kanskje firmaet kan ha godt av en innleid leder for en periode? Går det an? Finn tilbake til iveren som du/dere hadde da dere startet firmaet! Trekk inn litt vårluft. Våren står for nye begynnelser, la dette bli en ny frisk start for firmaet. Opprensking! Stå på! Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...