Gå til innhold

Hvor lenge skal jeg vente med å gå til legen?

Anbefalte innlegg

Gjest når bør jeg gå til legen?
Skrevet

Jeg venter på mensen men det kommer ikke. Nå er jeg akuratt ei uke over tiden. Tok en test i går som viste negativ- så jeg er (heldigvis) ikke gravid, håper jeg----

Men bør jeg kontakte lege, når i såfall?

Har alltid vært regelmessig, så jeg må si jeg er bekymra.

Sist mens så hadde jeg ikke smerter, noe som er sjeldent. Uka varte kortere enn ellers også, dessuten var blødningene små.

Pga sist mens så tenkte jeg at mulig jeg var gravid- men iogmed testen jeg tok i går var negativ så er jeg vel ikke gravid.....

Men jenter, hvor lenge venter dere før dere tar turen til legen pga uteblitt mens?

Skrevet

Har du sluttet med p-piller, tatt ut spiral eller stresset endel, så kan grunnen ligge her. Da er det vanlig at mens endrer seg. Har du smerter? Du er ganske ung? Du kan jo bestille time, for det går vel et par uker til du får timen, så heller avbestille om mensen kommer igjen?

Skrevet

Jeg synes at du for din egen del skal bestille en time med en gang jeg - fordi hvis du går å bekymrer deg for ting i forbindelse med dette, så kommer i hvert fall ikke mensen. Så kan du gjøre som pekkaline sier her, bare avbestille timen hvis mensen kommer i ventetiden... Det er aldri feil å sjekke seg selv en gang for mye - lykke til:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...