Gå til innhold

Det er helg! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ukene går fort synes jeg. Hva skjer i helgen da? Jeg skal få unnagjort to selskap for to av mine barn, det har vært litt utsatt.

Jeg har også tenkt å være ute i sola, for den er hærlig varm når den viser seg :)

Har dere fått frem hagemøbler? Mulig få dem på plass i helga her.

Gjest annlovinda
Skrevet

På søndag har vi tenkt oss på holmenkollen, det er barnas holmenkolldag. Minstemann har lyst å være med på ski-rennet. Så da går jo den dagen.

I morgen skal minsten i bursdag, så de timene han er der har jeg tenkt å trene. Ellers så må jeg nok både vaske klær og hus ser det ut for. Og det er kjedelig.

Vi har ikke tatt fram noen hagemøbler ennå, og sånn som været ser ut i dag, så frister ikke det så mye heller. Her snør det nå, masse våt snø som laver ned. Men det varer vel ikke så lenge håper jeg. Så kommer vel finværet tilbake håper jeg.

Ha en riktig god helg.

Skrevet

På søndag har vi tenkt oss på holmenkollen, det er barnas holmenkolldag. Minstemann har lyst å være med på ski-rennet. Så da går jo den dagen.

I morgen skal minsten i bursdag, så de timene han er der har jeg tenkt å trene. Ellers så må jeg nok både vaske klær og hus ser det ut for. Og det er kjedelig.

Vi har ikke tatt fram noen hagemøbler ennå, og sånn som været ser ut i dag, så frister ikke det så mye heller. Her snør det nå, masse våt snø som laver ned. Men det varer vel ikke så lenge håper jeg. Så kommer vel finværet tilbake håper jeg.

Ha en riktig god helg.

Vi hadde faktisk snø/sludd i dag tidlig her også, men det er meldt sol i morgen og søndag heldigvis. Skidag er nok morro. Gøy å se hvor engasjert de blir :)

Det med husarbeid....huff ja kjipt, men det gleder ei stund etterpå. Må til med fillene litt jeg også. Bake litt også. Alle tre barna mine skal hjelpe med bakst, kan blir gøy. Tenker jeg rengjør kjøkkenet etter bakst hehe. God helg!

Skrevet

Hadde tenkt på årets første utepils i Oslo i dag, jeg, he he, det blir nok ikke noe av, snøen laver jo ned, i hvertfall litt utenfor Oslo her jeg er. Får ta en bytur uansett, godt drikke og mat innendørs også.

I morgen blir det tur i marka og søndag skal jeg ordne terrassen om været blir bedre. Skal bli godt å få ut hagemøbler og rydde litt i bedene. God helg!

Skrevet

Hadde tenkt på årets første utepils i Oslo i dag, jeg, he he, det blir nok ikke noe av, snøen laver jo ned, i hvertfall litt utenfor Oslo her jeg er. Får ta en bytur uansett, godt drikke og mat innendørs også.

I morgen blir det tur i marka og søndag skal jeg ordne terrassen om været blir bedre. Skal bli godt å få ut hagemøbler og rydde litt i bedene. God helg!

Den første utepilsen er spesiell ja :) Best å nyte i sol. Så det snør altså flere steder i dag hm...trodde vi var ferdig med slikt. Kos deg på bytur! Jah, det går mot sommer!!!! God helg! ;)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Det er for tidlig med hagemøbler hos oss enda, men jeg har en stol ute, så det er mulig at jeg tusler ut med kaffikoppen min i løpet av dagen. Det er endel vind her, så den må gi seg først.

I dag må det gjøres litt husarbeid. I morgen skal vi og noen venner på en konsert, så det blir nok sikkert moro.

God helg :o)

Skrevet

Den første utepilsen er spesiell ja :) Best å nyte i sol. Så det snør altså flere steder i dag hm...trodde vi var ferdig med slikt. Kos deg på bytur! Jah, det går mot sommer!!!! God helg! ;)

Ja, helt enig, er noe spesielt med den første utepilsen. Har hendt jeg har fått tatt den i uke, vinterferien til fjells, men det er ikke ofte. I år f.eks. -15 hele uka og frista ikke akkurat med noen utepils, nesten ikke inne en gang....Ser forøvrig fram til den første utepilsen på campingen jeg da, på terrassen med utsikt til båt og bryggeliv, da er sommeren i anmarsj!

En fatøl smaker da innendørs når man er på bytur også så blir nok det i dag. Har slutta å snø her, men er ikke akkurat noe vær for utesitting allikevel.

Skrevet

utrolig deilig med helg. Og tenk at våren og sommeren nærmer seg.Ubeskrivelig deilig.Thank god its friday

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1174645249' post='3578929]

Det er for tidlig med hagemøbler hos oss enda, men jeg har en stol ute, så det er mulig at jeg tusler ut med kaffikoppen min i løpet av dagen. Det er endel vind her, så den må gi seg først.

I dag må det gjøres litt husarbeid. I morgen skal vi og noen venner på en konsert, så det blir nok sikkert moro.

God helg :o)

En stol holder lenge enda, men det er et godt vårtegn når de kommer frem :) God helg!

Gjest prust
Skrevet

Endelig helg ja! Det har vært en travel uke, for husbonden har vært på heimevernsøvelse og alt av levering og henting av barn har falt på meg.

I kveld skal vi slappe av og kose oss (han er endelig hjemme da) og så må jeg bake muffins og sjokoladekake til i morgen. Minstesnuppa har nemlig bursdag i morgen - 3 år :-)

I morgen formiddag er det barneselskap. 6 venner i alderen 1,5 til 5 år kommer. Moro!

Om kvelden skal vi på fest sammen med noen venner. Hæla i taket!!!!

Søndag blir det vel litt slapt på formiddagen før familieselskap om kvelden. Tror det blir en fin helg!

Skrevet

Endelig helg ja! Det har vært en travel uke, for husbonden har vært på heimevernsøvelse og alt av levering og henting av barn har falt på meg.

I kveld skal vi slappe av og kose oss (han er endelig hjemme da) og så må jeg bake muffins og sjokoladekake til i morgen. Minstesnuppa har nemlig bursdag i morgen - 3 år :-)

I morgen formiddag er det barneselskap. 6 venner i alderen 1,5 til 5 år kommer. Moro!

Om kvelden skal vi på fest sammen med noen venner. Hæla i taket!!!!

Søndag blir det vel litt slapt på formiddagen før familieselskap om kvelden. Tror det blir en fin helg!

Ja den så tettpakket og fin ut :) Grattis men tulla og god helg!

Gjest prust
Skrevet

Ja den så tettpakket og fin ut :) Grattis men tulla og god helg!

Takk for det! Du også - med dine planer :-)

hare1365380455
Skrevet

Hva jeg skal? Hvorfor kommer det alltid slike innlegg når det er helg...;) Jeg skal på jobb; kveldsvakter. Og så skal jeg jobbe med studiene også.

Og siden det er så fint vær håper jeg på litt ute-tid også. :)

Gjest D*lilith
Skrevet

Har lyst å få ut hagemøbler jeg og,men er redd snøen skal komme igjen :(

Man vet jo aldri...

Men akkuratt nå er det vår her :)

Skrevet

Hva jeg skal? Hvorfor kommer det alltid slike innlegg når det er helg...;) Jeg skal på jobb; kveldsvakter. Og så skal jeg jobbe med studiene også.

Og siden det er så fint vær håper jeg på litt ute-tid også. :)

Du får satse på sol slik at du kan ta med deg studiene ut :) Skal si du har mye å henge fingrene i da! Jobb og studier. Flink hare ;)

Skrevet

Skulle egentlig på personalfest idag, men orker ikke pga influensa. Men imorgen skal jeg og mannen ut å spise på Egon, feire 1 års bryllupsdag og 7 års forhold ;)

Ellers skal jeg bare slappe av og nyte været.

Skrevet

Skulle egentlig på personalfest idag, men orker ikke pga influensa. Men imorgen skal jeg og mannen ut å spise på Egon, feire 1 års bryllupsdag og 7 års forhold ;)

Ellers skal jeg bare slappe av og nyte været.

Gratulerer :) Håper influensaen er på hell og ikke på vei.....! Da ønsker jeg dere en riktig romantisk helg :)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Fint!

Skal nyte helga i lag med familie. Fikk ungene med meg og vi har ryddet og støvsuget huset. Så nå er det greit om sola skinner inn... :-)

og så skal jeg nyte kvelden. Ta et lite glass vin- og se TV og/eller DOLE.

Skrevet

I kveld har jeg laget ostekake til min kjære siden han har stått sånn på med det nye kjøkkenet vårt. Det gjenstår enda endel, men i dag kunne jeg lage middag der for første gang.

Vi kommer til å arbeide videre med kjøkkenet hele helga, men nå har jeg gått løs på vindunken :)

Ja, det begynner å bli vårtegn her nå. Fuglekvitter og solskinn. Herlig :) Fortsetter det sånn tar det ikke lange stunden før vi tar fram hagemøblene. Jeg ser fram til å pakke unna vintertøyet.

Skrevet

Gratulerer :) Håper influensaen er på hell og ikke på vei.....! Da ønsker jeg dere en riktig romantisk helg :)

Hehe, skulle ønske den var på hell! Den har vart lenge nok nå, og jeg er lei av å hoste til jeg brekker meg :(

Men men, før eller senere må den jo passere.

Jo takk for det, er det ikke 1 år papir det heter? *ler* Neste år er det bomull eller noe sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...