Gå til innhold

Det er helg! :)

Anbefalte innlegg

Gjest midia
Skrevet

Har fått hjem sambo i kveld (har vært borte 14 dager)

Nyforelsket noen dager igjen da ;)

Ellers er det fine dager her jeg bor også, 10 grader og strålende sol - vårfornemmelse til tusen!!

Ser fram til å få ut hagemøblene :)

hare1365380455
Skrevet

Du får satse på sol slik at du kan ta med deg studiene ut :) Skal si du har mye å henge fingrene i da! Jobb og studier. Flink hare ;)

Det er ikke fulltid, men så har jeg jo barn også... :)

Skrevet

Har fått hjem sambo i kveld (har vært borte 14 dager)

Nyforelsket noen dager igjen da ;)

Ellers er det fine dager her jeg bor også, 10 grader og strålende sol - vårfornemmelse til tusen!!

Ser fram til å få ut hagemøblene :)

Ja lenge leve kjærligheten! :)

Skrevet

Hehe, skulle ønske den var på hell! Den har vart lenge nok nå, og jeg er lei av å hoste til jeg brekker meg :(

Men men, før eller senere må den jo passere.

Jo takk for det, er det ikke 1 år papir det heter? *ler* Neste år er det bomull eller noe sånt.

Papirbryllup ja, vittig :) 5år er tre tror jeg :)

Skrevet

Fint!

Skal nyte helga i lag med familie. Fikk ungene med meg og vi har ryddet og støvsuget huset. Så nå er det greit om sola skinner inn... :-)

og så skal jeg nyte kvelden. Ta et lite glass vin- og se TV og/eller DOLE.

Det er godt å få unna husarbeid :) Jeg skal prøve meg på et vindu eller to i morgen :) Meldt sol her skjønner du ;)

Gjest midia
Skrevet

Ja lenge leve kjærligheten! :)

Det er faktisk utrolig godt å sende han på sjøen, men så er det veldig godt å få han hjem igjen også.

1 uke hadde vært nok da men men sånn er livet :)

Skrevet

Det er faktisk utrolig godt å sende han på sjøen, men så er det veldig godt å få han hjem igjen også.

1 uke hadde vært nok da men men sånn er livet :)

Jeg forstår hva du mener :) Min mann har vært endel på jobbreiser i det siste. Det er jo fint med noen dager "alene" selv om man bare er hjemme også. Godt å få han hjem igjen da ja.

Skrevet

Det er ikke fulltid, men så har jeg jo barn også... :)

Da har du i allefall fulltid ;) Det er nok jammen nok med studier, jobb og småbarn.

ylvali1365381015
Skrevet

Hagemøbler?? Nånei, det tar nok noen uker før de kommer utpå plattingen hos meg... :-) Men, for all del, det er nyyydelig vær, om enn litt kaldt enda.

Vi tenkte å dra en dagstur på en av hyttene, som ligger knappe ni mil fra byen, og en knapp mil fra et meget bra skisted. Dersom været holder seg da.

Om den turen ikke blir noe av er det mer enn nok å gripe fatt i her hjemme, oppusning og husarbeid tatt i betraktning. Og jeg skal ferdigstille en rapport jeg knapt har begynt på til neste helg. (Og da er der jo alt påske!!) :-)

Så vi får nok uansett helgen til å gå...

Nå har jeg akkurat hatt en herrrrrlig stund (;-)), og skal straks fine senga.

Det er jo i grunen ganske så godt å leve en fredags natt! :-)

Skrevet

Hagemøbler?? Nånei, det tar nok noen uker før de kommer utpå plattingen hos meg... :-) Men, for all del, det er nyyydelig vær, om enn litt kaldt enda.

Vi tenkte å dra en dagstur på en av hyttene, som ligger knappe ni mil fra byen, og en knapp mil fra et meget bra skisted. Dersom været holder seg da.

Om den turen ikke blir noe av er det mer enn nok å gripe fatt i her hjemme, oppusning og husarbeid tatt i betraktning. Og jeg skal ferdigstille en rapport jeg knapt har begynt på til neste helg. (Og da er der jo alt påske!!) :-)

Så vi får nok uansett helgen til å gå...

Nå har jeg akkurat hatt en herrrrrlig stund (;-)), og skal straks fine senga.

Det er jo i grunen ganske så godt å leve en fredags natt! :-)

Fredagsnetter er somregel gode ja ;) Nyt helgen, og flere hærrlige stunder ;)

hare1365380455
Skrevet

Da har du i allefall fulltid ;) Det er nok jammen nok med studier, jobb og småbarn.

Ja, jeg synes selv at alt i alt har jeg mer enn full stilling! ;) Nå har den ene begynt på skolen så de er ikke så små lenger synes jeg... :)

Ha en fin helg. :)

ylvali1365381015
Skrevet

Fredagsnetter er somregel gode ja ;) Nyt helgen, og flere hærrlige stunder ;)

*knegg* I kveld var gubbisen så sliten at han gikk og la seg kl. 23... ;-/

Vel, jeg får flyte på gårsdagens opplevelser, og håpe på neste kveld.

Fortsatt god helg til deg! :-D Håper du koser deg med ditt også! ;-)

Skrevet

I kveld har jeg laget ostekake til min kjære siden han har stått sånn på med det nye kjøkkenet vårt. Det gjenstår enda endel, men i dag kunne jeg lage middag der for første gang.

Vi kommer til å arbeide videre med kjøkkenet hele helga, men nå har jeg gått løs på vindunken :)

Ja, det begynner å bli vårtegn her nå. Fuglekvitter og solskinn. Herlig :) Fortsetter det sånn tar det ikke lange stunden før vi tar fram hagemøblene. Jeg ser fram til å pakke unna vintertøyet.

Så gøy med nytt kjøkken da! Ostekake og vindunk er vel fortjent ;) Det blir nok godt å få tilbake kjøkkenet, nytt og alt ting.

Joda jeg koser meg jeg :) Vi har hatt familieselskap i dag, og enda et selskap igjen i morgen. Det er jo meldt et strålende vær, og det har jeg ikke tenkt å gå glipp av :)

Skrevet

Så gøy med nytt kjøkken da! Ostekake og vindunk er vel fortjent ;) Det blir nok godt å få tilbake kjøkkenet, nytt og alt ting.

Joda jeg koser meg jeg :) Vi har hatt familieselskap i dag, og enda et selskap igjen i morgen. Det er jo meldt et strålende vær, og det har jeg ikke tenkt å gå glipp av :)

Det var da voldsomt til party hos dere da :) Var det ikke sønnen din som var på ball i går?

Deilig med nytt kjøkken, ja! vi bor 6 personer her, så det var godt å få bedre plass. Det var i underkant 10 kvm, nå er det ca 21 kvm. Når jeg lager middag har jeg som regel flere småttiser rundt meg. Nå synes jeg det går så mye bedre - mer luft :)

Hele familien sover her, så jeg nyter stillheten. Det er luksus!

Skrevet

Det var da voldsomt til party hos dere da :) Var det ikke sønnen din som var på ball i går?

Deilig med nytt kjøkken, ja! vi bor 6 personer her, så det var godt å få bedre plass. Det var i underkant 10 kvm, nå er det ca 21 kvm. Når jeg lager middag har jeg som regel flere småttiser rundt meg. Nå synes jeg det går så mye bedre - mer luft :)

Hele familien sover her, så jeg nyter stillheten. Det er luksus!

Joda, eldstemann på ball i går, og i dag + i morgen så feires de to minste sine bursdager. Så denne helgen handler det mest om barna her ja. Det er deilig med litt datatid før jeg kryper til sengs.

Du har fått mye mer luft med 21kvm ja! Kongelig jo ;) Det er bra med forandringer av positiv art :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...