Gå til innhold

Maismel i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å bake maisbrød, men hvor får jeg tak i maismel i Trondheim? Maizenna kan altså _ikke_ brukes! Min ellers ganske velutstyrte Ica har ikke maismel. Ultra? Hadde håpet på noe i sentrum - Helios kanskje?

Skrevet

Ultra har det meste. ;)

I know. Men jeg hadde tenkt å bake i helga og har ikke tid til å dra innom Ultra før den tid. :o(

Skrevet

Prøv på Ultra på Solsiden, kanskje? Der har de visstnok "alt". Eller Maxi? Ellers har de det nok i helsekosten, vil jeg anta...

Skrevet

Prøv på Ultra på Solsiden, kanskje? Der har de visstnok "alt". Eller Maxi? Ellers har de det nok i helsekosten, vil jeg anta...

Verken Maxi eller Ultra er i min nærhet der jeg ferdes etter jobb i morra sånn i full fart på vei hjem. :o) Og jeg tør vedde på at Helios stenger før jeg rekker meg dit. Jaja, får ta det siden.

Skrevet

Verken Maxi eller Ultra er i min nærhet der jeg ferdes etter jobb i morra sånn i full fart på vei hjem. :o) Og jeg tør vedde på at Helios stenger før jeg rekker meg dit. Jaja, får ta det siden.

Hva er forskjell på Maizenna og maismel da? Det har jeg egentlig aldri tenkt over.. Håper det ordnet seg :)

Skrevet

Hva er forskjell på Maizenna og maismel da? Det har jeg egentlig aldri tenkt over.. Håper det ordnet seg :)

Vet ikke helt hva som er forskjellen, men de kan ikke brukes likt i alle fall. Tror det blir bare kliss om man bruker maizenna som mel i bakst. Fikk ikke tak i, men bakte to vanlige brød istedet. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...