Lillemus Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Jeg har lyst til å bake maisbrød, men hvor får jeg tak i maismel i Trondheim? Maizenna kan altså _ikke_ brukes! Min ellers ganske velutstyrte Ica har ikke maismel. Ultra? Hadde håpet på noe i sentrum - Helios kanskje? 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Skrevet 23. mars 2007 Ultra har det meste. I know. Men jeg hadde tenkt å bake i helga og har ikke tid til å dra innom Ultra før den tid. ( 0 Siter
Line Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Prøv på Ultra på Solsiden, kanskje? Der har de visstnok "alt". Eller Maxi? Ellers har de det nok i helsekosten, vil jeg anta... 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Skrevet 23. mars 2007 Prøv på Ultra på Solsiden, kanskje? Der har de visstnok "alt". Eller Maxi? Ellers har de det nok i helsekosten, vil jeg anta... Verken Maxi eller Ultra er i min nærhet der jeg ferdes etter jobb i morra sånn i full fart på vei hjem. ) Og jeg tør vedde på at Helios stenger før jeg rekker meg dit. Jaja, får ta det siden. 0 Siter
Line Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Verken Maxi eller Ultra er i min nærhet der jeg ferdes etter jobb i morra sånn i full fart på vei hjem. ) Og jeg tør vedde på at Helios stenger før jeg rekker meg dit. Jaja, får ta det siden. Hva er forskjell på Maizenna og maismel da? Det har jeg egentlig aldri tenkt over.. Håper det ordnet seg 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Skrevet 24. mars 2007 Hva er forskjell på Maizenna og maismel da? Det har jeg egentlig aldri tenkt over.. Håper det ordnet seg Vet ikke helt hva som er forskjellen, men de kan ikke brukes likt i alle fall. Tror det blir bare kliss om man bruker maizenna som mel i bakst. Fikk ikke tak i, men bakte to vanlige brød istedet. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.