Gjest Lengter etter sommer Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Er det for tidlig å ta frem vårjakken i pastellfarge nå? Er rundt ti varmegrader i dag og våren begynner så smått å komme til trøndelag. 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Neida, det er bare deilig å se at folk har funnet vår klær. Her om dagen så jeg en ungdom i shortts!!! 0 Siter
Gjest Lengter etter sommer Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Neida, det er bare deilig å se at folk har funnet vår klær. Her om dagen så jeg en ungdom i shortts!!! Litt vel kalt her enda til å finne frem shortsen ja :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Litt vel kalt her enda til å finne frem shortsen ja :-) Det er det her også Hadde det vært min sønn jeg så, så hadde jeg vært flau! 0 Siter
Gjest våååår! Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Neida, det er bare deilig å se at folk har funnet vår klær. Her om dagen så jeg en ungdom i shortts!!! Shorts eller hot-pants er in igjen! 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Shorts eller hot-pants er in igjen! Ja og mange av buksene skal være det jeg kaller piratbukser, altså til nedenfor knærne. Det skal bli deilig å kle seg mindre! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.