pekkaline Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Hva synes du er det beste? Når jeg kan dra med meg kaffikoppen ut på verandaen å nyte varme, og så synes jeg det er hærlig når jeg kan henge ut tøy som tørker raskt 0 Siter
morsan Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Det beste med våren er: - å kunne gå med 'småsko', - når det titter opp små vårbloster hist og pist, - småfuglene som kvitrer 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Skrevet 23. mars 2007 Det beste med våren er: - å kunne gå med 'småsko', - når det titter opp små vårbloster hist og pist, - småfuglene som kvitrer Hærlig! Våren er min absolutt beste årstid. Som om jeg spirer sjøl nesten hehe 0 Siter
morsan Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Hærlig! Våren er min absolutt beste årstid. Som om jeg spirer sjøl nesten hehe En venninne giftet seg med en utlending fra et varmere land. Han skjønte ikke engang hva hun _mente_ med "småsko"! :-) 0 Siter
Gjest Anna Belinda Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 - Lyset - Varmen - Lysten til å "leve" igjen 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Det viktigste for meg er definitivt lyset. Det at det er lyst morgen og ettermiddag gir meg et enormt overskudd sammenlignet med i vintermånedene. 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Skrevet 23. mars 2007 - Lyset - Varmen - Lysten til å "leve" igjen Helt enig. Man våkner til etter vinterdvalen 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Småsko (har nå kommet til mellomstadiet tynnere goretexsko!), blåveis og leirfivel. ) Ååååå - nå kjenner jeg at våren er hjertelig velkommen! 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Skrevet 23. mars 2007 Det viktigste for meg er definitivt lyset. Det at det er lyst morgen og ettermiddag gir meg et enormt overskudd sammenlignet med i vintermånedene. Det er rart hvor mye sol har å si på humør og energi ja. Deilig er det:) 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Skrevet 23. mars 2007 Småsko (har nå kommet til mellomstadiet tynnere goretexsko!), blåveis og leirfivel. ) Ååååå - nå kjenner jeg at våren er hjertelig velkommen! Blåveis er nydelig blomst, men hva er leirfivel? Ja, jeg gleder meg til å kunne begynne litt i hagen nå, og det frister mere å gå en tur 0 Siter
Mekri Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Blåveis er nydelig blomst, men hva er leirfivel? Ja, jeg gleder meg til å kunne begynne litt i hagen nå, og det frister mere å gå en tur Leirfivel er den trønderske utgaven av hestehov :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Skrevet 23. mars 2007 Leirfivel er den trønderske utgaven av hestehov :-) aha, det ante meg at det kunne være dialekt. Takk for oppklaringen! 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Leirfivel er den trønderske utgaven av hestehov :-) Er leirfivel dialekt!? Jeg trodde det navnet var brukt over hele landet. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Solen og det milde været, blir helt ny igjen jeg da 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Er leirfivel dialekt!? Jeg trodde det navnet var brukt over hele landet. Hehe aldri hørt før. Bruke hestehov her også.- 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Skrevet 23. mars 2007 Solen og det milde været, blir helt ny igjen jeg da Ja det er fint å få litt frisk farge i de gjennomsiktige ansiktene 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Lyset er herlig! Lufta er herlig! Alle de blide menneskene er herlige! Sola er nyyyydelig. Alt er SÅ fint. ......så fremt jeg ikke ser meg når sola skinner inn gjennom de skitne vinduene... ;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Skrevet 23. mars 2007 Er leirfivel dialekt!? Jeg trodde det navnet var brukt over hele landet. lekkeblomst kaller vi det også her hmmm, trodde bare det var kjært barn som hadde mange navn 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Skrevet 23. mars 2007 Lyset er herlig! Lufta er herlig! Alle de blide menneskene er herlige! Sola er nyyyydelig. Alt er SÅ fint. ......så fremt jeg ikke ser meg når sola skinner inn gjennom de skitne vinduene... ;-) ah, glem vinduene hehe. Men det er sant, alle virker mye gladere! 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 ah, glem vinduene hehe. Men det er sant, alle virker mye gladere! Smil til verden, og verden smiler til deg. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.