Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Å kunne gå rett ut uten å kle på seg ekstra med klær . Dessuten er det hærlig å se at ungene virkelig blomstrer (jeg har visst tre "sommerbarn" ;-)) utendørs. Idag hadde vi vår første skikkelige vårdag. Ungene ville ikke inn etter skole/barnehage.De lekte ute til klokka seks og spiste kveldsmaten ute. Eldstemann mente dette var den beste dagen hun hadde hatt på lenge :-)

Gjest trultemor26
Skrevet

Det beste med våren er å sitte i solveggen, med pledd rundt seg og kjenne at sola varmer i ansiktet og lytte på lyden av VÅR! Man kan HØRE at det er vår og det er en GOD lyd! Tidligere på dagen har man gjerne plukket en hestehov eller to!

Jeg elsker våren!

Skrevet

Å kunne gå rett ut uten å kle på seg ekstra med klær . Dessuten er det hærlig å se at ungene virkelig blomstrer (jeg har visst tre "sommerbarn" ;-)) utendørs. Idag hadde vi vår første skikkelige vårdag. Ungene ville ikke inn etter skole/barnehage.De lekte ute til klokka seks og spiste kveldsmaten ute. Eldstemann mente dette var den beste dagen hun hadde hatt på lenge :-)

Ååå så deilig når ungene blomstrer ja! Det har vært overskyet her i dag, men jenta mi har vært ute hele dagen :) Sykkelen kan brukes igjen til hennes store glede.

Skrevet

Det beste med våren er å sitte i solveggen, med pledd rundt seg og kjenne at sola varmer i ansiktet og lytte på lyden av VÅR! Man kan HØRE at det er vår og det er en GOD lyd! Tidligere på dagen har man gjerne plukket en hestehov eller to!

Jeg elsker våren!

Ja helt vidunderlig! Høre våren ja, den er jeg med på. Og så lukten av brent gress da! Den er good :)

Gjest Jente31
Skrevet

Bl.a at barna kan gå ut uten å måtte ha på seg et lass med klær, at de kan finne frem sykler og rulleskøyter og at man kan ta med seg kaffekoppen og kose seg ute, og at man ikke minst ser naboene :-)

Gjest trultemor26
Skrevet

Ja helt vidunderlig! Høre våren ja, den er jeg med på. Og så lukten av brent gress da! Den er good :)

Ja, den er god! Det er også en skikkelig vår-lukt!

Skrevet

Bl.a at barna kan gå ut uten å måtte ha på seg et lass med klær, at de kan finne frem sykler og rulleskøyter og at man kan ta med seg kaffekoppen og kose seg ute, og at man ikke minst ser naboene :-)

Se naboene ja, jeg er fæl til å bure meg inne i vinterhalvåret, og det er bare i bilen man treffer naboer. Det blir fort mer sosialt med vår og sommer :)

Gjest Jente31
Skrevet

Se naboene ja, jeg er fæl til å bure meg inne i vinterhalvåret, og det er bare i bilen man treffer naboer. Det blir fort mer sosialt med vår og sommer :)

Ja, det blir gjerne sånn. Er like flink til å holde meg innendørs jeg også, så jeg bidrar ikke med den sosiale aktiviteten ute i vinterhalvåret jeg heller, akkurat. Der er jeg nok like god som naboene :-)

Men da er det ekstra hyggelig å møte de igjen, på våren! Ta med seg kaffekoppen og slå av en prat..

Gjest togli
Skrevet

Ååå så deilig når ungene blomstrer ja! Det har vært overskyet her i dag, men jenta mi har vært ute hele dagen :) Sykkelen kan brukes igjen til hennes store glede.

Eldstejenta trenger virkelig vår og sommer for å trives helt godt. Hun elsker f.eks. å være i Spania når det er nærmere 40 grader ;-)

Humøret hennes stiger mange hakk når vårsola titter fram!

Nå står ungene her og tripper og venter på at papsen skal hente ut syklene ;-)

Skrevet

Jeg elsker å høre tjelden skrike. Da er det vår, uansett hvor mye snø det ligger i skogen og på fjellet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...