Gjest togli Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Å kunne gå rett ut uten å kle på seg ekstra med klær . Dessuten er det hærlig å se at ungene virkelig blomstrer (jeg har visst tre "sommerbarn" ;-)) utendørs. Idag hadde vi vår første skikkelige vårdag. Ungene ville ikke inn etter skole/barnehage.De lekte ute til klokka seks og spiste kveldsmaten ute. Eldstemann mente dette var den beste dagen hun hadde hatt på lenge :-) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Det beste med våren er å sitte i solveggen, med pledd rundt seg og kjenne at sola varmer i ansiktet og lytte på lyden av VÅR! Man kan HØRE at det er vår og det er en GOD lyd! Tidligere på dagen har man gjerne plukket en hestehov eller to! Jeg elsker våren! 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Skrevet 23. mars 2007 Å kunne gå rett ut uten å kle på seg ekstra med klær . Dessuten er det hærlig å se at ungene virkelig blomstrer (jeg har visst tre "sommerbarn" ;-)) utendørs. Idag hadde vi vår første skikkelige vårdag. Ungene ville ikke inn etter skole/barnehage.De lekte ute til klokka seks og spiste kveldsmaten ute. Eldstemann mente dette var den beste dagen hun hadde hatt på lenge :-) Ååå så deilig når ungene blomstrer ja! Det har vært overskyet her i dag, men jenta mi har vært ute hele dagen Sykkelen kan brukes igjen til hennes store glede. 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Skrevet 23. mars 2007 Det beste med våren er å sitte i solveggen, med pledd rundt seg og kjenne at sola varmer i ansiktet og lytte på lyden av VÅR! Man kan HØRE at det er vår og det er en GOD lyd! Tidligere på dagen har man gjerne plukket en hestehov eller to! Jeg elsker våren! Ja helt vidunderlig! Høre våren ja, den er jeg med på. Og så lukten av brent gress da! Den er good 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Bl.a at barna kan gå ut uten å måtte ha på seg et lass med klær, at de kan finne frem sykler og rulleskøyter og at man kan ta med seg kaffekoppen og kose seg ute, og at man ikke minst ser naboene :-) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Ja helt vidunderlig! Høre våren ja, den er jeg med på. Og så lukten av brent gress da! Den er good Ja, den er god! Det er også en skikkelig vår-lukt! 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Skrevet 23. mars 2007 Bl.a at barna kan gå ut uten å måtte ha på seg et lass med klær, at de kan finne frem sykler og rulleskøyter og at man kan ta med seg kaffekoppen og kose seg ute, og at man ikke minst ser naboene :-) Se naboene ja, jeg er fæl til å bure meg inne i vinterhalvåret, og det er bare i bilen man treffer naboer. Det blir fort mer sosialt med vår og sommer 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Se naboene ja, jeg er fæl til å bure meg inne i vinterhalvåret, og det er bare i bilen man treffer naboer. Det blir fort mer sosialt med vår og sommer Ja, det blir gjerne sånn. Er like flink til å holde meg innendørs jeg også, så jeg bidrar ikke med den sosiale aktiviteten ute i vinterhalvåret jeg heller, akkurat. Der er jeg nok like god som naboene :-) Men da er det ekstra hyggelig å møte de igjen, på våren! Ta med seg kaffekoppen og slå av en prat.. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Ååå så deilig når ungene blomstrer ja! Det har vært overskyet her i dag, men jenta mi har vært ute hele dagen Sykkelen kan brukes igjen til hennes store glede. Eldstejenta trenger virkelig vår og sommer for å trives helt godt. Hun elsker f.eks. å være i Spania når det er nærmere 40 grader ;-) Humøret hennes stiger mange hakk når vårsola titter fram! Nå står ungene her og tripper og venter på at papsen skal hente ut syklene ;-) 0 Siter
Babette Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Jeg elsker å høre tjelden skrike. Da er det vår, uansett hvor mye snø det ligger i skogen og på fjellet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.