Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det nye kjøkkenet vårt nesten ferdig, men vi har ikke klart å bestemme oss for farve på tapeten. Det er et lakkert eikekjøkken med skygge. Noen ideer.? Hva er greit å tenke på når man skal velge farve? Jeg ønsker å ha det litt lunt og koselig.

Skrevet

kaffe latte er flott på et kjøkken. en lys farge men også lun og koslig. har den selv.

Skrevet

kaffe latte er flott på et kjøkken. en lys farge men også lun og koslig. har den selv.

Er det en litt beige farve? Vi ønsker å ha en lys farve, men ikke for skarp.

Skrevet

Hva med noe med blått i ?

Jeg tror kanskje blått blir en litt kald farve å ha på kjøkkenet. Det vil muligens skjære seg litt i forhold til innredningen.

Gjest Jente31
Skrevet

Pepperrot og lys toscana er en veldig fin farge. Lyst men lunt! Er veldig fint til mørke innredninger, syns jeg.

Gjest DronningLabana:-)
Skrevet

Hei

Vi har også cafe latte. Veldig fin farge som passer godt til eikefarget kjøkken. Den er ganske lik lys toscana men det er litt mer brunt i den. Vi har den på kjøkkenet og er kjempegodt fornøyd med fargen.

Gjest prust
Skrevet

Vi har eikekjøkken og blå tapet. Har vært OK, men er lei av blåfargen nå, etter ni år. Når vi en gang skal gjøre noe med veggene, skal det være en lys farge. Vi har kaffe latte i mange rom, og liker den veldig godt - men jeg vil tro at vi kanskje velger en annen farge til kjøkkenet, for at ikke hele huset skal være i kaffe latte :-)

Skrevet

Ja litt beige.. er en varm fin farge..men samtidig er det lyst. Er iallefall veldig fornøyd! Har mye hvitere rundt vinduene...og da først ser man hvor "lite hvit" den fargen er .. veldig fint. Men har man ikke noe hvitt og sammenligne med, så ser den så mye hvitere ut om du skjønner.

Du får se på prøver da. De selger jo små bokser til 50 kr, som du kan prøvemale på veggen med! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...