Gjest den nye Picasso? Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Hei Er det noen som har vært på kurs i Mandalamaling? (mer info kan sees på www.aruna.no under maleskolen). Jeg har ingen erfaring med maling eller tegning fra før og lurer på om dette kan være noe for meg. Er det veldig "alternative" folk som går på sånne kurs? Må man kunne noe fra før, eller holder det med et ønske om å uttrykke seg? 0 Siter
en mann Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Jeg har ikke vært på sånt kurs. Liker godt tegning og maling. Skulle jeg gått på kurs, måtte det blitt Friundervisningen. De kursene forutsetter ingen ferdigheter fra før og har ingen bindinger til ideologi eller spesielle kulturelle uttrykk annet enn det som er vanlig i Norge. Siden du henviste til virker veldig "alternative". Fikk inntrykk av at de hadde blandet inn religiøse aspekter i psykologi. Sånt assosierer jeg med New Age og forsøk på å omdefinere ens emosjoner og virkelighetsoppfatning. Da faller jeg av lasset - synes sånt er ekkelt. Derfor tror jeg du har rett i skepsis til de kursene deres også. Jeg tror ikke de har noen bedre kvalitet på sine kurser enn du finner f.eks. på Friundervisningen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.