Gå til innhold

mett av knekkebrød?

Anbefalte innlegg

Gjest norvegiana
Skrevet

Jeg har nettopp spist nesten en hel pakke med knekkebrød og en hel pakke oppskjært norvegia +druer til. Dette går ned uten at jeg får slik metthetsfølelse som jeg får av brødskiver. Hvordan går det an å spise så mye uten å bli stappmett? Mye fett i ost....men håper de grove knekkebrødene kompenserer....lol

tut og kjør
Skrevet

Jeg er storeter, men blir vanligvis mett av tre knekkebrød....men jeg drikker vann til da, og det er jo med på å øke metthetsfølelsen

Gjest norvegiana
Skrevet

Jeg er storeter, men blir vanligvis mett av tre knekkebrød....men jeg drikker vann til da, og det er jo med på å øke metthetsfølelsen

3 knekkebrød? Da har ikke jeg kommet skikkelig igang med etinga engang...Kunne spist knekkebrød med hvitost og druer til jeg sprakk tror jeg :P

Skrevet

Hvis jeg var deg hadde jeg gått for grovbrød i stedet for knekkebrød, hvis du blir mer mett av brød. En hel pakke knekkebrød med norvegia blir ganske mye kalorier pluss at det må da ta enormt med tid å spise så mye? Jeg blir god og mett av fire knekkebrød.

Skrevet

Jeg spiser sjelden knekkebrød. Det koster mer kalorier å få knasket det i seg enn det de tilfører og dessuten - som du sier - man blir jo ikke mett av det.

Skrevet

Hallo? Jeg blir mett av to knekkebrød jeg!

Skrevet

Såpass ;) He he. Den var drøy, men håper det smakte :)

hare1365380455
Skrevet

Jeg tror det er forskjellig.. Jeg blir mett av knekkebrød, mens en arbeidskollega kan spise nesten en hel pakke til et måltid.

Gjest norvegiana
Skrevet

Såpass ;) He he. Den var drøy, men håper det smakte :)

Smakte gjorde det ;) Wasa havre knekkebrød er god, men så hard at gummene tar litt skade av å spise dem...so you've got to pay your price..

Gjest norvegiana
Skrevet

Jeg spiser sjelden knekkebrød. Det koster mer kalorier å få knasket det i seg enn det de tilfører og dessuten - som du sier - man blir jo ikke mett av det.

Tar lang tid ja, pluss at tannkjøttet blir sårt og ømt av å spise en hel pakke steinharde knekkebrød. Men avogtill er det fint med litt annet en brød :)

Gjest norvegiana
Skrevet

Hvis jeg var deg hadde jeg gått for grovbrød i stedet for knekkebrød, hvis du blir mer mett av brød. En hel pakke knekkebrød med norvegia blir ganske mye kalorier pluss at det må da ta enormt med tid å spise så mye? Jeg blir god og mett av fire knekkebrød.

Jeg tenkte på det selv, det var veldig mange kalorier for å ikke være mettende i det hele tatt...:P Så grovbrød er et godt alternativ egentlig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...