Gjest norvegiana Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Jeg har nettopp spist nesten en hel pakke med knekkebrød og en hel pakke oppskjært norvegia +druer til. Dette går ned uten at jeg får slik metthetsfølelse som jeg får av brødskiver. Hvordan går det an å spise så mye uten å bli stappmett? Mye fett i ost....men håper de grove knekkebrødene kompenserer....lol 0 Siter
tut og kjør Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Jeg er storeter, men blir vanligvis mett av tre knekkebrød....men jeg drikker vann til da, og det er jo med på å øke metthetsfølelsen 0 Siter
Gjest norvegiana Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Jeg er storeter, men blir vanligvis mett av tre knekkebrød....men jeg drikker vann til da, og det er jo med på å øke metthetsfølelsen 3 knekkebrød? Da har ikke jeg kommet skikkelig igang med etinga engang...Kunne spist knekkebrød med hvitost og druer til jeg sprakk tror jeg 0 Siter
kaffepiken Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Hvis jeg var deg hadde jeg gått for grovbrød i stedet for knekkebrød, hvis du blir mer mett av brød. En hel pakke knekkebrød med norvegia blir ganske mye kalorier pluss at det må da ta enormt med tid å spise så mye? Jeg blir god og mett av fire knekkebrød. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Jeg spiser sjelden knekkebrød. Det koster mer kalorier å få knasket det i seg enn det de tilfører og dessuten - som du sier - man blir jo ikke mett av det. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Hallo? Jeg blir mett av to knekkebrød jeg! 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Såpass He he. Den var drøy, men håper det smakte 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Jeg tror det er forskjellig.. Jeg blir mett av knekkebrød, mens en arbeidskollega kan spise nesten en hel pakke til et måltid. 0 Siter
Gjest norvegiana Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Såpass He he. Den var drøy, men håper det smakte Smakte gjorde det Wasa havre knekkebrød er god, men så hard at gummene tar litt skade av å spise dem...so you've got to pay your price.. 0 Siter
Gjest norvegiana Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Jeg spiser sjelden knekkebrød. Det koster mer kalorier å få knasket det i seg enn det de tilfører og dessuten - som du sier - man blir jo ikke mett av det. Tar lang tid ja, pluss at tannkjøttet blir sårt og ømt av å spise en hel pakke steinharde knekkebrød. Men avogtill er det fint med litt annet en brød 0 Siter
Gjest norvegiana Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Hvis jeg var deg hadde jeg gått for grovbrød i stedet for knekkebrød, hvis du blir mer mett av brød. En hel pakke knekkebrød med norvegia blir ganske mye kalorier pluss at det må da ta enormt med tid å spise så mye? Jeg blir god og mett av fire knekkebrød. Jeg tenkte på det selv, det var veldig mange kalorier for å ikke være mettende i det hele tatt... Så grovbrød er et godt alternativ egentlig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.