Gå til innhold

min sønn skal på ball :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jøss som tiden flyr. Snart er han 16år gammel. Dressen henger klar og skjorta er nystrøket. Kjempegøy når de pynter seg opp! Jeg synes de er heldige, jeg kan ikke huske at vi hadde noe slikt. Fin middag, dans og annen underholdning ska d vær ;) Det er fint at det skjer slikt også på skolen, noe positivt. Så får han en taxi hjem. Skal det være så skal det være!

Dette minner litt om den amerikanske skikken, stilig. Men var du med på noe sånt?

Skrevet

hehem ja, tiden går fort=) Ja, var jo med på ball selv, ikke like gjennomført som amerikanske ball ,men.. Jeg var kledd i en overdådig, feit kjole, høye hæler og boa av alle ting, off.. Håper han får det kjempekoslig=)

Skrevet

Sånt hadde ikke vi da jeg gikk på skolen, men tror det er mer vanlig nå. Jeg hørte om en jente her som hadde kjøpt ballkjole til 2000 kr. *Grøss*. Jeg har 3 jenter, så dette skal bli hardt ;)

Håper han får en flott og uforglemmelig kveld :)

Skrevet

Sånt hadde ikke vi da jeg gikk på skolen, men tror det er mer vanlig nå. Jeg hørte om en jente her som hadde kjøpt ballkjole til 2000 kr. *Grøss*. Jeg har 3 jenter, så dette skal bli hardt ;)

Til 2000kr? Åh, legg en lavere mal for dine fra første jenta da hehe. Jotakk det var en fornøyelse å se han sånn fint oppdresset :)

Skrevet

hehem ja, tiden går fort=) Ja, var jo med på ball selv, ikke like gjennomført som amerikanske ball ,men.. Jeg var kledd i en overdådig, feit kjole, høye hæler og boa av alle ting, off.. Håper han får det kjempekoslig=)

Det gjør han sikkert. Han skulle visst møte ei jente på utsiden først. Gøy :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Så stas - håper han får en fin kveld!

Vi hadde juleball på både ungdomsskolen og videregående, husker jeg. Og det var med skikkelig pentøy og middag (selv om middagen ikke var allverdens, men så var det åttitallet i tillegg, hehe).

Skrevet

Vi hadde ikke noe ball, nei. Men jeg var med på Prom i USA. Kjempemorsom opplevelse!

Der hadde de også Homecoming Dances hvert semester. Det var også ball, men ikke fullt så forseggjort som Prom.

Kuult med ball!!!

Skrevet

Vi hadde ganske skikkelig juleball i 3. gym husker jeg. :o) Jeg hadde en hvit kjole jeg hadde arvet etter søsteren min. *Hehe*

Gjest togli
Skrevet

Vi hadde juleball på både ungdomsskolen og videregående, husker jeg. Og det var med skikkelig pentøy og middag (selv om middagen ikke var allverdens, men så var det åttitallet i tillegg, hehe).

Spiste dere Mexicansk Gryterett?

Det var nok noe av det mest eksotiske vi kunne få på 80-tallet ;-)

Skrevet

Nå til dags blir de unge hentet i limousine når de skal på slike ball....tar litt av da,men sånn er det her. Ikke alle da, men hører alltid om noen som får transport på denne måten. Ellers må jeg si at når de i 16-17

årsalder blir invitert i bursdag som holdes i hovedstaden (leid et utested) og begynner kl. 22 på en hverdag så er ikke jeg så happy...! Mitt "avkom" dro ikke,men mange gjorde det.

Skrevet

Samme her, ei jente på ungd.skolen fikk kjole til samme pris, ikke vanlig akkurat heldigvis. Da tar det helt av.

Skrevet

Det gjør han sikkert. Han skulle visst møte ei jente på utsiden først. Gøy :)

Sånn var det her også, det ble på forhånd trukket bordkavaler som fikk inng.billetten til dem begge så MÅTTE jo møtes utenfor før ballet begynte. I dette tilfelle ikke så vellykka, begge var veldig stille og beskjedne så fikk ikke særlig kontakt. Håper sønnen din får en fin og minnerik kveld.

Skrevet

Vi hadde ikke ball, bare discotek og det er ikke det samme. Jeg er spent på å få han hjem om en snau time. Det skulle kåres dronning og konge også, men den oppmerksomheten var han ikke ute etter hehe

Skrevet

Vi hadde ikke noe ball, nei. Men jeg var med på Prom i USA. Kjempemorsom opplevelse!

Der hadde de også Homecoming Dances hvert semester. Det var også ball, men ikke fullt så forseggjort som Prom.

Kuult med ball!!!

Det var virkelig morro å se så mange i finstas på vei til skolens gymsal :) Jeg var ikke så heldig at de holdt ball i min tid (jøss så gammel jeg høres ut :)).

Skrevet

Vi hadde ganske skikkelig juleball i 3. gym husker jeg. :o) Jeg hadde en hvit kjole jeg hadde arvet etter søsteren min. *Hehe*

Du var sikkert nydelig :) Nå fikk du mimret litt :)

Skrevet

Nå til dags blir de unge hentet i limousine når de skal på slike ball....tar litt av da,men sånn er det her. Ikke alle da, men hører alltid om noen som får transport på denne måten. Ellers må jeg si at når de i 16-17

årsalder blir invitert i bursdag som holdes i hovedstaden (leid et utested) og begynner kl. 22 på en hverdag så er ikke jeg så happy...! Mitt "avkom" dro ikke,men mange gjorde det.

Jøss det var virkelig sent!?! Det er vel litt å ta av, leie utested liksom ;) Nei slikt gjøres ikke her enda.

Skrevet

Jada dette hadde vært morro. Kyllingfilet med ris og bearnaisesaus og is med vaffelkjeks var kjempegodt. Mange flotte kjoler på jentene :) Masse folk og tida hadde gått veldig fort. En vellykket kveld heldigvis :) Dronninga gikk i åttende og kongen i tiende klasse. Hadde vært gøy å vart en flue på veggen der i kveld!

Skrevet

Jada dette hadde vært morro. Kyllingfilet med ris og bearnaisesaus og is med vaffelkjeks var kjempegodt. Mange flotte kjoler på jentene :) Masse folk og tida hadde gått veldig fort. En vellykket kveld heldigvis :) Dronninga gikk i åttende og kongen i tiende klasse. Hadde vært gøy å vart en flue på veggen der i kveld!

Så koselig at det var vellykka.

Skrevet

Jøss det var virkelig sent!?! Det er vel litt å ta av, leie utested liksom ;) Nei slikt gjøres ikke her enda.

Det kan du være glad for. Tullete, ungdommen skal jo opp på skolen dagen etter også og når festen begynner i 22tida blir det jo sent, skjønner ikke at dem får lov jeg.

Mrs. Wallace
Skrevet

Spiste dere Mexicansk Gryterett?

Det var nok noe av det mest eksotiske vi kunne få på 80-tallet ;-)

Jeg er stygt redd for at det var mexicansk gryte, ja. Spiste vi noe annet på den tiden? :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...