Gå til innhold

hår med måne eller skin?

Anbefalte innlegg

Gjest Månen kom snikende
Skrevet

Hva syns dere er penest? Ble tynn i håret og barberte hodet men syns ikke jeg kledde det noe særlig. Bedre med hår og måne? hehe

Skrevet

Jeg synes det er penest når det er noen få milimeter framfor skinnet eller langt hår og måne. Med helt kort hår gjør det ingenting at det er litt tynt på toppen.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Njæ, jeg digger mannfolk med skin.

Mrs. Wallace
Skrevet

Det viktigste er at håret ikke er langt eller ligger over månen på noen måte. Så lenge det er relativt kort og velstelt, er det mer et spørsmål om hodefasong og sånt i forhold til hva man kler.

Skrevet

Du trenger ikke glattbarbere det, ha det 1-1,5 cm langt, det er fint det. Kjæresten min har det sånn og jeg synes han er kjempestilig med den sveisen. Hm. Han må nok frem med klippemaskina når han kommer hjem til påske... :o)

Gjest Månen kom snikende
Skrevet

Det viktigste er at håret ikke er langt eller ligger over månen på noen måte. Så lenge det er relativt kort og velstelt, er det mer et spørsmål om hodefasong og sånt i forhold til hva man kler.

Jeg hadde langt hår, er rocker så dette er litt traumatisk for meg men det ble så dårlig stelt oppe på der at folk la merke til det selv om jeg la luggen "over" bakover på en måte.

Frisøren sa jeg hadde fint hode (hehe) får ta med meg den.

Nå er det ca 1mm, ser det mørke bare litt.

Gråte meg i søvn i natt

:(

ylvali1365381015
Skrevet

Hvis håret er relativt kort kan det jo være at du kler det bedre enn tilnærmet skinet.

Stort sett synes jeg skin er fint når menn begynner å miste håret, men ikke alle kler det. (Ser du kreftrammet ut r det myyyye bedre med litt hår). Anbefaler kort sveis, langhåret manke med måne er ikke fint! ;-)

Skrevet

Jeg hadde langt hår, er rocker så dette er litt traumatisk for meg men det ble så dårlig stelt oppe på der at folk la merke til det selv om jeg la luggen "over" bakover på en måte.

Frisøren sa jeg hadde fint hode (hehe) får ta med meg den.

Nå er det ca 1mm, ser det mørke bare litt.

Gråte meg i søvn i natt

:(

Du er _garantert_ mye, mye mer sexy nå enn tynt, langt hår med måne! Det er grusomt det!

Skrevet

Når den tid kommer en gang, blir håret helt kort. Planetsveis ser ut som man har sovnet i parken rett før gressklipperen kom! :-)

Skrevet

Man bør iallfall aldri legge noe hår over månen, det ser bare desperat og teit ut. Kort kort hår og måne. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...