Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest hibbi
Skrevet

Har sett på et bilde at kronprinsesse Mette Marit har på seg et hals-smykke med tre "barn" som annheng. Tror de var i enkelt hvitt gull..Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i et lignende smykke? (rekkner med det er spes. laget for henne)

Skrevet

Jeg innbiller meg å ha hørt at veldig mange ville ha smykke som det du nevner, skulle ikke en gullsmed lage opp noen tro? Spør din nærmeste gullsmed om han vet noe kanskje?

Gjest togli
Skrevet

Se og Hør hadde et opplegg for noen uker siden, der man kunne vinne dette smykket. Man sendte en sms med forklaring på hvor mange av hvilket kjønn man ville ha som anheng, så kunne man være så heldig å vinne smykket. Du får ta en tlf til Se og Høre ;-)

Gjest hibbi
Skrevet

Takker så masse for svar. Har hatt kontakt med "ørten" gullsmeder ang. det smykke men ingen har det og ingen vet hvor jeg får tak i det. Takker så masse for tipse ang. Se og Hør. Skal prøve det. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...