Gå til innhold

Ang. nye sider, sikkert vært oppe før, men , men

Anbefalte innlegg

Gjest Underskrift
Skrevet

Her kommer jeg hjem fra ferie, og dol har fått nye sider. Før har i alle fall jeg følt at det har vært en forbedring, men hva er dette!!!

Ligner mest på ett forum tilknyttet en dårlig hjemmeside, men jeg vennner meg nok til den etterhvert :o(

Hva syns dere andre? Jeg føler dette var ett skritt tilbake, men mulig det kun er meg...

Ha en flott kveld:

Skrevet

Jeg har ikke helt kommet over sjokket enda nei :o(

Gjest Underskrift
Skrevet

Jeg har ikke helt kommet over sjokket enda nei :o(

Godt og høre, jeg trodde jeg var blitt full jeg nå, når jeg gikk inn og ikke kjente meg igjen.

men det blir nok bedre etterhvert. Men snakk om sjokk ja ;o)

Skrevet

Det er sikkert en vanesak. Har vært borte fra dol noen måneder og ble ikke akkurat hoppende begeistret over endringene. Blir uendelig mye scrolling syns jeg, også skulle jeg ønske det ble slik at man kunne se det innlegget man svarte på samtidig som man skrev. Men, det kan jo hende det kommer?

For øvrig syns jeg jeg får de samme fornuftige og vennlige tilbakemeldingene jeg alltid har satt pris på her. Så jeg kommer fortsatt til å bruke dol selv om det er mer tungvint.

Skrevet

Godt og høre, jeg trodde jeg var blitt full jeg nå, når jeg gikk inn og ikke kjente meg igjen.

men det blir nok bedre etterhvert. Men snakk om sjokk ja ;o)

Og jeg hater ideen om 100 nyeste og svar til meg på pop upvindu, men det hjalp da jeg fikk med meg at jeg kunne oppdatere dem ved å trykke på F5

Gjest Underskrift
Skrevet

Det er sikkert en vanesak. Har vært borte fra dol noen måneder og ble ikke akkurat hoppende begeistret over endringene. Blir uendelig mye scrolling syns jeg, også skulle jeg ønske det ble slik at man kunne se det innlegget man svarte på samtidig som man skrev. Men, det kan jo hende det kommer?

For øvrig syns jeg jeg får de samme fornuftige og vennlige tilbakemeldingene jeg alltid har satt pris på her. Så jeg kommer fortsatt til å bruke dol selv om det er mer tungvint.

Blir nok ikke borte jeg hell, til tross av tilbakegangen. Endringen er vel ett ledd i at folk har mottatt andres inboks tidligere vil jeg tro. Men snakk om skrolling ja....

Og hvor er knappen for 100 nyeste innlegg. Den var nemlig jeg stor Fan av :o)

Ha en super kveld

Gjest Underskrift
Skrevet

Og jeg hater ideen om 100 nyeste og svar til meg på pop upvindu, men det hjalp da jeg fikk med meg at jeg kunne oppdatere dem ved å trykke på F5

Men jeg finner ikke 100 nyeste jeg da.

*leter'

Skrevet

*leter'

Etter svar til meg står det siste 25/50/100 og det er 100 nyeste. Jeg klarer ikke å bruke den. Den legger seg nederst på siden når du leser innlegget og så må du hente den opp igjen og som sagt oppdatere med F5

Gjest trultemor26
Skrevet

*leter'

På linja der hvor skriv nytt innlegg og svar til meg og greier står, står det siste 25/50/100.. man kan altså velge.

Gjest midia
Skrevet

Det er bra det med f5 tasten men da kommer de merkede innleggene bort og jeg må lete etter hvor jeg leste sist og det er for tungvindt :(

Gjest trultemor26
Skrevet

Etter svar til meg står det siste 25/50/100 og det er 100 nyeste. Jeg klarer ikke å bruke den. Den legger seg nederst på siden når du leser innlegget og så må du hente den opp igjen og som sagt oppdatere med F5

Eller du kan lukke den (x'e den ut) og trykke på siste 100 igjen.

Skrevet

Blir nok ikke borte jeg hell, til tross av tilbakegangen. Endringen er vel ett ledd i at folk har mottatt andres inboks tidligere vil jeg tro. Men snakk om skrolling ja....

Og hvor er knappen for 100 nyeste innlegg. Den var nemlig jeg stor Fan av :o)

Ha en super kveld

Siste 100 innlegg er jo her fortsatt :-) Nå heter den siste 25/50/100 og ligger under trådlisten, ved siden av "skriv nytt innlegg" "oversikt" svar til meg"..så finner du "siste.."

Gjest Underskrift
Skrevet

Takker og bukker for svar.... dette burde jeg jo sett selv. *flau......*

*går og prøver meg litt frem*

Gjest Underskrift
Skrevet

På linja der hvor skriv nytt innlegg og svar til meg og greier står, står det siste 25/50/100.. man kan altså velge.

Takk for svar. Snakk om og ikke ha øynene med seg:o)

Ikke rart mannen min alltid sier at jeg ville vært økonomisk og ha med i røde kors ( er nemlig utrolig dårlig på og lete), han mener jeg ville reist på fjellet lett etter savnede, sett meg rundt, og snudd og sagt "nei, her var det ingen" ;o)

Gjest Underskrift
Skrevet

Siste 100 innlegg er jo her fortsatt :-) Nå heter den siste 25/50/100 og ligger under trådlisten, ved siden av "skriv nytt innlegg" "oversikt" svar til meg"..så finner du "siste.."

Takk igjen :o)

Skrevet

Eller du kan lukke den (x'e den ut) og trykke på siste 100 igjen.

Ja, det gjorde jeg i begynnelsen men jeg synes det med F5 er lettere. Men jeg ser jo at det ikke er ferdig enda siden begge sidene heter untitle page.

Skrevet

Det er bra det med f5 tasten men da kommer de merkede innleggene bort og jeg må lete etter hvor jeg leste sist og det er for tungvindt :(

På svar til meg er det greit for der klarer jeg stort sett å vite hva som blir svart på. Verre med 100 nyeste at de ikke blir markert de jeg har lest. Så den fikser jeg rett og slett ikke.

Gjest trultemor26
Skrevet

Ja, det gjorde jeg i begynnelsen men jeg synes det med F5 er lettere. Men jeg ser jo at det ikke er ferdig enda siden begge sidene heter untitle page.

Jeg pleier å trykke den ned sånn at den legger seg nederst, men så glemmer jeg det, og når jeg skal på svar til meg eller hundre nyeste igjen så trykker jeg på linken og da skjer det jo ingenting! Fordi jeg allerede har den oppe , men at den ligger på linja nederst. Utrolig irriterende! Så må jeg da hente/lete den frem fra linja og oppdatere. Tungvint.

Skrevet

Takker og bukker for svar.... dette burde jeg jo sett selv. *flau......*

*går og prøver meg litt frem*

Skjønner godt at du ikke finner fram jeg :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...