Gå til innhold

Ang. nye sider, sikkert vært oppe før, men , men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier å trykke den ned sånn at den legger seg nederst, men så glemmer jeg det, og når jeg skal på svar til meg eller hundre nyeste igjen så trykker jeg på linken og da skjer det jo ingenting! Fordi jeg allerede har den oppe , men at den ligger på linja nederst. Utrolig irriterende! Så må jeg da hente/lete den frem fra linja og oppdatere. Tungvint.

Jeg synes det er kjempetungvint. Jeg gjør akkurat det samme som deg og så blir alt bare rot. Forresten så synes jeg det tar lang tid før de vinduene kommer opp også hvis jeg har x-et dem ned. Det er slitsomt så litt av gleden med dol er borte for meg:o(

Skrevet

Jeg synes det er kjempetungvint. Jeg gjør akkurat det samme som deg og så blir alt bare rot. Forresten så synes jeg det tar lang tid før de vinduene kommer opp også hvis jeg har x-et dem ned. Det er slitsomt så litt av gleden med dol er borte for meg:o(

Hei! Ja dette med de boksene er ikke helt min smak, men nå er jeg ganske vant med det. Det jeg savner mest der er at leste innlegg må være merket. Men det er gøy å se at dol tar seg opp igjen! Det positive med boksene er at de kan ligge på linja mens man er på andre sider på nettet. Så kan man sjekke om det er noe liv eller nye innlegg man vil lese, uten å rote seg helt tilbake til dol :)

Skrevet

Jeg pleier å trykke den ned sånn at den legger seg nederst, men så glemmer jeg det, og når jeg skal på svar til meg eller hundre nyeste igjen så trykker jeg på linken og da skjer det jo ingenting! Fordi jeg allerede har den oppe , men at den ligger på linja nederst. Utrolig irriterende! Så må jeg da hente/lete den frem fra linja og oppdatere. Tungvint.

Når du har boksen liggende nede, og trykker på Siste 100, skal den være ferdig oppdatert når du henter den opp igjen, så vidt jeg har funnet ut.

Skrevet

Hei! Ja dette med de boksene er ikke helt min smak, men nå er jeg ganske vant med det. Det jeg savner mest der er at leste innlegg må være merket. Men det er gøy å se at dol tar seg opp igjen! Det positive med boksene er at de kan ligge på linja mens man er på andre sider på nettet. Så kan man sjekke om det er noe liv eller nye innlegg man vil lese, uten å rote seg helt tilbake til dol :)

Det at de oppdaterer seg slik har ikke jeg oppdaget, men det høres greit ut ;o)

Skrevet

Nå har jeg prøvd og merkingen blir i hvert fall borte og det er slitsomt.

Skrevet

Nå har jeg prøvd og merkingen blir i hvert fall borte og det er slitsomt.

Ja merkingen forsvinner, men det håper jeg de snart har på plass. Men for ei trådliste!?! Jeg går surr i denne jeg....Det må de også få en ryddig orden på. Har du hørt noe om bilen din forresten?

Skrevet

Ja merkingen forsvinner, men det håper jeg de snart har på plass. Men for ei trådliste!?! Jeg går surr i denne jeg....Det må de også få en ryddig orden på. Har du hørt noe om bilen din forresten?

Nå går jeg surr også. Jeg har ikke hørt noe om bilen min nei, det tar minst et par mnd til tenker jeg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...