Deanna Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 jeg har det så grusomt og jeg vil noen skal drepe meg. De psykiske skadevirkning av at djevelen gjør noe er så store. jeg orker ikke. Jeg ber evt menn om å henrette denne ekle luremusen som ville bli med en fremmed menn hjem hun bør strafes , helst henrettes. For meg vil det være en glede. jeg har det så jævlig at døden virkerr positivt. Men noen jenter lyver om voldtekt så... 0 Siter
Gjest hippsi Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Du må få hjelp et sted. Det er tydelig at du ikke klarer å bearbeide eller takle dette på egen hånd. Værsåsnill, søk hjelp. Dette er ikke din skyld, og du må komme deg videre i livet. *Stor klem* 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Går du til psykolog? Hvis ikke, bør du kanskje vurderere det og få hjelp. Og som sdd sier, ligg unna alkoholen. Ingenting forsvinner eller blir dempet når man drikker, det blir istedet 10 ganger mer intenst. Så om du ikke vil deg mer vondt, så ikke drikk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.