Hønemoren Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Har problemer med å få fram siden med svar til meg, jeg. Prøver å trykke på der det står "svar til meg", men ingenting skjer. Kanskje det er noe annet jeg må gjøre for å komme inn, altså der hvor jeg finner svar til meg. 0 Siter
Gjest Liljekonvallen Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Du må høyreklikke øverst i verktøylinja (ikke der du skriver nettadressen), da får du opp en liste der det står SweetIM For Internet Explorer, hak av denne. Da kommer det en ny vektøylinje med to firkanter som ligger litt oppå hverandre, der åpner du pop up blokkeringen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Du må høyreklikke øverst i verktøylinja (ikke der du skriver nettadressen), da får du opp en liste der det står SweetIM For Internet Explorer, hak av denne. Da kommer det en ny vektøylinje med to firkanter som ligger litt oppå hverandre, der åpner du pop up blokkeringen. Jeg har også aktivert pop-up-blokkering hjemme, men vinduene på dol kommer opp helt greit alikevel. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Skrevet 24. mars 2007 Du må høyreklikke øverst i verktøylinja (ikke der du skriver nettadressen), da får du opp en liste der det står SweetIM For Internet Explorer, hak av denne. Da kommer det en ny vektøylinje med to firkanter som ligger litt oppå hverandre, der åpner du pop up blokkeringen. Har klikka på verktøy, men finner ikke det du skriver. Fikk da fram svarene mine i den gamle dolversonen jeg. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Kanskje du allerede har åpnet den og at den ligger nederst på linja? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.