Gå til innhold

forskjell på menn og kvinner

Anbefalte innlegg

Gjest byfruen
Skrevet

Han kan gå ut alene på en pub og komme sent hjem etter nachspiel. Jeg kunne ikke funnet på å gå ut alene og bli med noen fremmede hjem. Joda, jeg gjorde det ofte som singel. Men nå kunne jeg ikke gjort det og latt mannen sitte igjen alene hjemme; i så fall hadde jeg gått ut for å treffe venner! Jeg tror ikke han hadde likt det om situasjonen var omvendt, men han har nok et behov for å gå ut å treffe folk og drikke av og til. Jeg tenker mer på at så sitter jeg her alene (igjen) og dagen etter er han ikke i form før utpå dagen. Er det vanlig at mannen farter ut alene og kommer hjem i fem-tiden? Og at han nesten ikke aner hvor han har vært etterpå? Det skjer ikke så ofte da, det må jeg si. Og i tillegg kan jeg si at vi godt kan gjøre ting hver for oss. Jeg kom bare til å tenke på hva han hadde sagt om jeg kom hjem en sen natt og ikke sa stort om hvor jeg hadde vært etter stengetid.....

Skrevet

Prøv det! Allier deg med en venninne, men ikke si at du drar til henne selvfølgelig. Kom hjem i femtiden om morran og lat som du er dritings om du ikke er det. Ikke vær særlig snakkesalig om natten når det lir utpå dagen og han begynner å spørre.

Se hvordan han reagerer, kanskje han skjønner at du ikke synes det er så hyggelig...?

Gjest togli
Skrevet

Det har aldri skjedd at mannen min har gjort det, nei.. Men så er han ikke særlig glad i alkohol heller da. Fikk vel sin dose i ungdomsåra ;-)

Gjest togli
Skrevet

Prøv det! Allier deg med en venninne, men ikke si at du drar til henne selvfølgelig. Kom hjem i femtiden om morran og lat som du er dritings om du ikke er det. Ikke vær særlig snakkesalig om natten når det lir utpå dagen og han begynner å spørre.

Se hvordan han reagerer, kanskje han skjønner at du ikke synes det er så hyggelig...?

*hehe*

Godt forslag ;-)

Skrevet

Jeg hadde ikke godtatt at mannen min var ute hele natta.

Synes det er hyggelig å gå ut sammen vi om vi skal ut, men hender jo at jeg er ute og spiser med venninner, men er gjerne rett fra jobb og er hjemme 20-21tiden. Det samme gjelder min mann, ute en gang i året og tidlig hjemme, kun ute for å spise en god middag og prate med venner, vi. Man innretter seg jo forskjellig da, vet om mange som ute hver for seg, men å være "ute" hele natta, nei, det synes ikke jeg noe om.

Skrevet

Sånn var min ex...nesten hver helg... det viste seg at det ikke var nachspiel han var på, det var i en seng... ikke meningen å sette griller i hodet på deg, men sånt skjer og...

Skrevet

Sånn var min ex...nesten hver helg... det viste seg at det ikke var nachspiel han var på, det var i en seng... ikke meningen å sette griller i hodet på deg, men sånt skjer og...

Min eks var også på god vei ut av forholdet da den oppførselen der begynte, men ikke med henne han overnattet hos, det var faktisk bare en god venninne som han pratet veldig mye med i den perioden.

Gjest byfruen
Skrevet

Jeg tror nå han sitter med andre og drikker, og jeg vet at han ikke klarer å ha sex når han drikker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...