Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette blir visst bare rot. Får ikke til det med "svar til meg" og har nok vært borti noe jeg ikke skal for hele raden øverst er borte: "huset" (startsiden) etc.

Skrevet

At du har rotet bort knapperaden har ikke noe med dol å gjøre. :o) Klikk på firkanten i midten øverst til høyre så kommer den nok tilbake.

Skrevet

At du har rotet bort knapperaden har ikke noe med dol å gjøre. :o) Klikk på firkanten i midten øverst til høyre så kommer den nok tilbake.

Firkant i midten øverst til høyre....?? Som du skjønner er jeg helt grønn når det gjelder denne pc'n.

Skrevet

Firkant i midten øverst til høyre....?? Som du skjønner er jeg helt grønn når det gjelder denne pc'n.

Det er mulig jeg misforsto, men jeg trodde du hadde mistet knappelinja øverst og bare hadde de 3 firkantene helt øverst i høyre hjørne, det hender om man kommer borti en eller annen tastekombinasjon og løses ut igjen ved at man klikker på firkanten i midten.

Skrevet

Det er mulig jeg misforsto, men jeg trodde du hadde mistet knappelinja øverst og bare hadde de 3 firkantene helt øverst i høyre hjørne, det hender om man kommer borti en eller annen tastekombinasjon og løses ut igjen ved at man klikker på firkanten i midten.

Vet ikke hva som heter knappelinje jeg, men nest øverste linje er det jeg mente. Altså linja under der det står Fil, Rediger, Vis osv...... På den linja jeg mener sto det mye mere før og bl.a bilde av et hus (startsida) som jeg kunne trykke på og komme rett på startsida. Den er borte nå og flere andre tegn jeg ikke vet hva var. Takk for at du svarer meg så godt du kan, skjønner du har peiling på dette.

Skrevet

Vet ikke hva som heter knappelinje jeg, men nest øverste linje er det jeg mente. Altså linja under der det står Fil, Rediger, Vis osv...... På den linja jeg mener sto det mye mere før og bl.a bilde av et hus (startsida) som jeg kunne trykke på og komme rett på startsida. Den er borte nå og flere andre tegn jeg ikke vet hva var. Takk for at du svarer meg så godt du kan, skjønner du har peiling på dette.

Nå tror jeg at jeg skjønner. Klikk på vis i linja helt øverst på skjermen og deretter på verktøylinjer og prøv deg frem med hva som er haket av og ikke.

Skrevet

Nå tror jeg at jeg skjønner. Klikk på vis i linja helt øverst på skjermen og deretter på verktøylinjer og prøv deg frem med hva som er haket av og ikke.

Dette er haket av: Standardknapper, Adresseliste, Koblinger, Msn, My Global og Serarch bar. Under dette står det Lås verktøylinje og Tilpass og disse er ikke haket av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...