Gjest Hva feiler det enkelte menn? Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 http://www.bt.no/lokalt/bergen/article350791.ece "Møter du meg på gaten er jeg ikke farligere enn andre. Jeg går ikke ut herfra med en plan om å voldta. Men jeg kan ikke garantere at jeg aldri kommer til å gjøre det igjen." Jeg blir helt dårlig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Han der er jo ikke normalt, ikke nærheten en gang. Han er alvorlig syk på sinnet og skulle aldri gått løs, men dessverre kan de ikke bures inne. 0 Siter
Gjest Noe til ettertanke Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Han der er jo ikke normalt, ikke nærheten en gang. Han er alvorlig syk på sinnet og skulle aldri gått løs, men dessverre kan de ikke bures inne. Et annet interessant spørsmål er jo hvorfor de fleste voldtekter skjer i hjemmet. Det innebærer at det er mange kvinner som selv velger å gifte seg eller inngå samboerskap med en voldtektsmann. Hva er det som får kvinner til å falle for voldtektsmenn? Hvorfor er det færre ufrivillig single menn blant menn tiltalt for grove volds- og sedelighetsforbrytelser enn blant "lovlydige" menn? Noe til ettertanke 0 Siter
Zombiebob Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Et annet interessant spørsmål er jo hvorfor de fleste voldtekter skjer i hjemmet. Det innebærer at det er mange kvinner som selv velger å gifte seg eller inngå samboerskap med en voldtektsmann. Hva er det som får kvinner til å falle for voldtektsmenn? Hvorfor er det færre ufrivillig single menn blant menn tiltalt for grove volds- og sedelighetsforbrytelser enn blant "lovlydige" menn? Noe til ettertanke "Hvorfor er det færre ufrivillig single menn blant menn tiltalt for grove volds- og sedelighetsforbrytelser enn blant "lovlydige" menn?" Er det? I så fall kan jo forklaringen være at de ikke like ofte har anledning, sammenlignet med gifte/samboende? 0 Siter
Gjest adsg Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Et annet interessant spørsmål er jo hvorfor de fleste voldtekter skjer i hjemmet. Det innebærer at det er mange kvinner som selv velger å gifte seg eller inngå samboerskap med en voldtektsmann. Hva er det som får kvinner til å falle for voldtektsmenn? Hvorfor er det færre ufrivillig single menn blant menn tiltalt for grove volds- og sedelighetsforbrytelser enn blant "lovlydige" menn? Noe til ettertanke Man vet jo ikke på forhånd om mannen man inngår samboerskap/ekteskap med er en voldtektsmann. 0 Siter
Gjest adsg Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Et annet interessant spørsmål er jo hvorfor de fleste voldtekter skjer i hjemmet. Det innebærer at det er mange kvinner som selv velger å gifte seg eller inngå samboerskap med en voldtektsmann. Hva er det som får kvinner til å falle for voldtektsmenn? Hvorfor er det færre ufrivillig single menn blant menn tiltalt for grove volds- og sedelighetsforbrytelser enn blant "lovlydige" menn? Noe til ettertanke De fleste voldtekter skjer i hjemmet, men ikke nødvendigvis av ektemann/samboer. Ofte skjer voldtektene på fest/nachspiel av en person man kjenner fra før. Dette er ikke en valgt partner. Og likevel mener du det er kvinnenes feil? 0 Siter
lonelyP Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Et annet interessant spørsmål er jo hvorfor de fleste voldtekter skjer i hjemmet. Det innebærer at det er mange kvinner som selv velger å gifte seg eller inngå samboerskap med en voldtektsmann. Hva er det som får kvinner til å falle for voldtektsmenn? Hvorfor er det færre ufrivillig single menn blant menn tiltalt for grove volds- og sedelighetsforbrytelser enn blant "lovlydige" menn? Noe til ettertanke "Hvorfor er det færre ufrivillig single menn blant menn tiltalt for grove volds- og sedelighetsforbrytelser enn blant "lovlydige" menn?" Hvor i alle dager har du disse faktaene fra? Fins det tall for sånt?? 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Et annet interessant spørsmål er jo hvorfor de fleste voldtekter skjer i hjemmet. Det innebærer at det er mange kvinner som selv velger å gifte seg eller inngå samboerskap med en voldtektsmann. Hva er det som får kvinner til å falle for voldtektsmenn? Hvorfor er det færre ufrivillig single menn blant menn tiltalt for grove volds- og sedelighetsforbrytelser enn blant "lovlydige" menn? Noe til ettertanke Kan du vise til en pålitelig kilde som sier dette? 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Han der er jo ikke normalt, ikke nærheten en gang. Han er alvorlig syk på sinnet og skulle aldri gått løs, men dessverre kan de ikke bures inne. Hvorfor mener du de ikke kan bures inne? Han burde hatt sikring, slik en del andre forbrytere (feks ranere) har fått... Egentlig sjokkerende at så ikke skjer. 0 Siter
petter smart Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Han der er jo ikke normalt, ikke nærheten en gang. Han er alvorlig syk på sinnet og skulle aldri gått løs, men dessverre kan de ikke bures inne. Hvorfor kan de ikke bures inne? Han sier jo selv at han kan voldta igjen. Da burde han vært buret inne til man var 100 % sikker på at han ikke ville voldta igjen. Det er jo derfor vi har sikring. Han burde hatt mye lengre sikring. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Hvorfor kan de ikke bures inne? Han sier jo selv at han kan voldta igjen. Da burde han vært buret inne til man var 100 % sikker på at han ikke ville voldta igjen. Det er jo derfor vi har sikring. Han burde hatt mye lengre sikring. Misforstå meg ikke - hadde det vært opp til meg skulle han sittet bak lås og slå til han havnet i graven! Men ifølge norsk lovverk ser jeg ikke for meg at det er noen som helst mulighet til å få denne galingen sperret inne lenger enn kort tid av gangen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Hvorfor mener du de ikke kan bures inne? Han burde hatt sikring, slik en del andre forbrytere (feks ranere) har fått... Egentlig sjokkerende at så ikke skjer. Misforstå meg ikke - hadde det vært opp til meg skulle han sittet bak lås og slå til han havnet i graven! Men ifølge norsk lovverk ser jeg ikke for meg at det er noen som helst mulighet til å få denne galingen sperret inne lenger enn kort tid av gangen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.