Gjest midia Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Her er det 15 grader i skyggen og 20 i sola!! Drømmevær!! Har kommet meg ut og sitter nå på verandaen med laptop på fanget og sønnen er i ferd med å fyre på utepeisen, kaninen har fått kommet ut på luftetur i en provisorisk innhegning. Alt er bare fryd og gammen!! Hærlig vårvær og i morgen melder de enda høyere temperatur er det mulig i mars! 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Ikke så veldig mye sol her i Bergen, men det er 12 grader ute her. Herlig det La oss håpe det holder seg! 0 Siter
Speak Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Har vært ute og gått i bare genseren. Nyyyyydelig. Nå må vi bare nyte:-) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Sånn midt på kartet Ok, send godværet sørover:-) Ikke vært så verst her i dag heller da, men kan godt tenkte meg de gradene du har. 0 Siter
birdie Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Ja, kjempeflott - her er våren på full anmarsj og snøkaoset for en måned siden er kun et vagt minne. Ungene og jeg har vært på strandtur i dag, og har avtalt ny tur med noen venner i morra - det behøver ikke være badetemperatur for at man skal kose seg på stranda i så flott vær! 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Jeg har ryddet ut en del vintertøy i dag og måtte ut i søpla med noe og syntes det var så utrolig mildt og deilig. Fikk nesten sjokk da jeg kom inn igjen og så på gradestokken - det var 11,4 grader! Herlig! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Tenk i gårkveld da jeg skulle hjem fra jobb måtte jeg skrape bilen.. I dag droppet jeg den varme jakken. Været er litt fram og tilbake enda, men vi har fine vårdager! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.