Deanna Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Vet dere da , har noen eh ønsker om sletting av diverse innlegg så har sendt mail? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Ja, de er nok på jobb også i helgene.... Må jo passe på oss vet du! Om de etterkommer ønsket ditt er en annen sak. 0 Siter
Deanna Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Skrevet 24. mars 2007 Ja, de er nok på jobb også i helgene.... Må jo passe på oss vet du! Om de etterkommer ønsket ditt er en annen sak. litt medgjørlige kan de vel være : P så vi får satse på det. Men er ikke første gang jeg dummet meg ut i fylla fordi blir destruktiv og deppa og poster innlegg så går vel greit om de ikke blir slletta og. Men kan jo håpe : ) Nå er det landskamp så heia norge. Vi må vinne ellers blir jeg ihvertfall deppa. 0 Siter
Gjest Timiian Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Det du bør gjøre, istedetfor å forvente at webmaster skal rydde opp for deg, er å beklage til anonymemus på Foreldre-Småbarn. Makan til unødvendig innlegg skal man lete lenge etter. 0 Siter
Mistera Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 litt medgjørlige kan de vel være : P så vi får satse på det. Men er ikke første gang jeg dummet meg ut i fylla fordi blir destruktiv og deppa og poster innlegg så går vel greit om de ikke blir slletta og. Men kan jo håpe : ) Nå er det landskamp så heia norge. Vi må vinne ellers blir jeg ihvertfall deppa. Er vel unødvendig å være ufin mot andre, bare fordi man er full og deppa vel? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.