Gå til innhold

Hva synest du er positivt med det nye DOL?

Anbefalte innlegg

Gjest Lotus78
Skrevet

Jeg ser at det er mye negativ fokus på den nye utformingen av DOL, men hva er positivt?

Jeg synest at:

Siden er blitt ny og friskere, med klare fine farger.

Helseleksikonet ser veldig bra ut, og blir sikkert enda bedre etterhvert.

Bedre plass til å skrive på, slik at man lettere ser hva man har skrevet. Det ble enda bedre da vi fikk større skrift.

Alt i alt er jeg fornøyd med det nye dol og håper vi får opp trafikken her etterhvert.

Hva synest du er positivt med det nye dol?

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Line

6

• Lillemus

3

• morsan

3

• Piraye

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Bortsett fra at man må scrolle så mye hele tida, noe som gjør at jeg ikke orker å logge inn noe særlig mye, synes jeg det er greit nok her... Jeg må scrolle for å finne send-knappen,scrolle for å lese trådlistene... resten har jeg ikke funnet ut av enda :)

Blir sikkert bra til slutt. Best om de hadde kuttet ut de blinkende reklamene, jeg får noia!

Gjest Lotus78
Skrevet

Bortsett fra at man må scrolle så mye hele tida, noe som gjør at jeg ikke orker å logge inn noe særlig mye, synes jeg det er greit nok her... Jeg må scrolle for å finne send-knappen,scrolle for å lese trådlistene... resten har jeg ikke funnet ut av enda :)

Blir sikkert bra til slutt. Best om de hadde kuttet ut de blinkende reklamene, jeg får noia!

Jeg har ingen reklame, aner ikke hvorfor. Nå blir jeg vel bombardert her, men reklame.

Skrevet

Svaret til Line var litt underholdende, og typisk menneskelig. Hva synes du er positivt med nye Dol, var spørsmålet..... Og hun ramser opp bare det negative.

:o)

Skrevet

Jeg har ingen reklame, aner ikke hvorfor. Nå blir jeg vel bombardert her, men reklame.

Reklamene til høyre for her vi skriver/leser. Nøstebarn, HellasWings, Tenk deg glad, "klikk her" psoriasisreklame, Stump røyken-reklame...

Alt blinker eller beveger seg, og det blir jeg nesten sjøsyk av i lengden. Forresten, den Nøstebarnreklamen holder seg i ro.

:)

Skrevet

Svaret til Line var litt underholdende, og typisk menneskelig. Hva synes du er positivt med nye Dol, var spørsmålet..... Og hun ramser opp bare det negative.

:o)

Jupp, det var med hensikt :) Positivt er at mange av de som har vært her i æille år fremdeles er her :)

Skrevet

Reklamene til høyre for her vi skriver/leser. Nøstebarn, HellasWings, Tenk deg glad, "klikk her" psoriasisreklame, Stump røyken-reklame...

Alt blinker eller beveger seg, og det blir jeg nesten sjøsyk av i lengden. Forresten, den Nøstebarnreklamen holder seg i ro.

Ingen reklamer hos meg. Verken hjemme, på jobben eller hos kjæresten.

Skrevet

Lite trolling. Og siden mange av de "gamle" ikke er her så mye mer, lite klikkdanning.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Ingenting er positivt med nye DOL. Desverre..

Gjest Lotus78
Skrevet

Lite trolling. Og siden mange av de "gamle" ikke er her så mye mer, lite klikkdanning.

Hva mener du med klikkdanning? Jeg har ikke merket det, jeg har fått masse svar på de innleggene jeg har hatt det året jeg har vært her. Jeg har brukt mange forskjellige nick for jeg i sommer valgte det nicket jeg har nå.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det må være all skrollinga, det er en klar höjdare. Er for gæli med sider uten skrolling, fingrene er uvirksomme og blir stive...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hos meg er det også kjemisk fritt for reklame. Nada. Null.

Jeg bare elsker Norton Internet Security!

Gjest Lotus78
Skrevet

Det må være all skrollinga, det er en klar höjdare. Er for gæli med sider uten skrolling, fingrene er uvirksomme og blir stive...

Takk kjære dol som ga oss scrollingen, hvordan skulle vi ha klart oss uten.

Gjest midia
Skrevet

Mye som er bra, bare at det blir ødelagt av alt det negative. Det er et stort minus dette med scrolling og det å ha markert leste innlegg etter trykk på f5 tasten er det virkelig så vanskelig å få til det?

Jeg har vært positiv lenge nå, men kjenner at tålmodigheten svekkes og jeg tror ikke jeg blir særlig mye lengre på dol nå hvis ikke det kommer en reddende engel og ordner dol litt mere brukervennlig.

Gjest togli
Skrevet

Jeg har ikke en eneste reklame her...Helt hvitt på halve skjermen. Muligens det eneste positive med nye dol ;-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Takk kjære dol som ga oss scrollingen, hvordan skulle vi ha klart oss uten.

Amen, and we say aaaaaaaaaaaaaaamen and hallejula!

Skrevet

Litt komisk det der med dere som stadig klaget på denne klikkdannelsen, dere kunne aldri svare på hvem som var med i disse klikkene om vi spurte.

Skrevet

Jeg ser svært lite positivt med nye DOL så lenge det er blitt så stille og dritkjedelig her. Det er brukerne som holder liv i et nettsted uansett design, så dette ser stusselig ut. Utrolig trist.

Skrevet

Gud bedre så lei jeg er av å lese om klikkdanninger.. Det vil alltid være slik at noen finner tonen bedre enn andre, og mange her inne har vært her opptil 10 år og er faktisk blitt venner i det virkelige liv. Er det så hardt å akseptere? Jeg er ikke selv en av dem, men ser overhodet ikke problemet, dette er en nettside for God's sake..

Jeg synes bare det er trist at så mange er borte.

Skrevet

Litt komisk det der med dere som stadig klaget på denne klikkdannelsen, dere kunne aldri svare på hvem som var med i disse klikkene om vi spurte.

Har aldri klaget på det, bare reistrert at det er sånn. Og synes det er helt greit at dol i større grad nå er et forum for spørsmål og svar enn en chat. Selv om jeg også hadde syntes det var helt greit at dol var en chat i større grad enn forum.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...