Gå til innhold

Hva synest du er positivt med det nye DOL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lite trolling. Og siden mange av de "gamle" ikke er her så mye mer, lite klikkdanning.

Men hvem er klikken, det lurer jeg alltid på.

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Line

6

• Lillemus

3

• morsan

3

• Piraye

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Mr.KlikkIT
Skrevet

Men hvem er klikken, det lurer jeg alltid på.

Det er vel bare å se hvem som har blitt borte så finner man ut det... (Klikken er de som skravler bort tråder i det uendelige. Bl.a)

Gjest Mr.KlikkIT
Skrevet

Postitivt med større plass til selve innleggene. Før måtte man scrolle for å få lest hele om det var lange innlegg. (Sideveis også om det var lagt til en link.) Postitivt med mere "plass". Det virker åpnere. Positivt med mindre pjatt.

Det som bør fikses er bla. markering av hovedinnlegg, markering av fagsvar. Svar-til-meg og 100 nyeste bør ikke komme i eget vindu.

Jeg har begynt å venne meg til den horisontale inndelingen og syns ikke den er så ille lenger, selv om det var bedre før. Av og til skulle jeg ønske jeg hadde "high-screen" istedet for widescreen for å slippe all scrollingen...

Skrevet

Jeg ser det meste er blitt nevnt her ;)

Jeg synes at det er kjempefint at dol ikke lengre lagrer innlegg/tråder uten fagsvar lengre enn max 90 dager! :) Så kan ikke trollene søke opp for mye om oss. (Det blir jo noen år og noen glipp i opplysninger for enkelte iblandt)

At vi kan ha boksene nede på linjen, da kan vi følge med på evt nye tråder/innlegg om man er på andre sider el jobber (hehe). Vi kan klikke dem opp, oppdatere å sjekke forholdene lettere nå.

Det er også positivt at selv om så godt som alle (meg innkludert) ble fryktelig frustrerte over endringene, så henger vi med, flere og flere av nickene dukker opp igjen her :)

Skrevet

Det er vel bare å se hvem som har blitt borte så finner man ut det... (Klikken er de som skravler bort tråder i det uendelige. Bl.a)

Men hvem?

Dessuten er det at trådene skjærer ut det aller beste med dol. Ellers så kunne vi jo heller vært et annet sted.

Skrevet

Men hvem?

Dessuten er det at trådene skjærer ut det aller beste med dol. Ellers så kunne vi jo heller vært et annet sted.

Ja, sant. Det spriter opp stemningen med tråder som sklir ut. Det har aldri plaget meg - tvert i mot! Blir det intern skravling mellom to brukere hopper jeg bare over resten.

Skrevet

Jeg ser det meste er blitt nevnt her ;)

Jeg synes at det er kjempefint at dol ikke lengre lagrer innlegg/tråder uten fagsvar lengre enn max 90 dager! :) Så kan ikke trollene søke opp for mye om oss. (Det blir jo noen år og noen glipp i opplysninger for enkelte iblandt)

At vi kan ha boksene nede på linjen, da kan vi følge med på evt nye tråder/innlegg om man er på andre sider el jobber (hehe). Vi kan klikke dem opp, oppdatere å sjekke forholdene lettere nå.

Det er også positivt at selv om så godt som alle (meg innkludert) ble fryktelig frustrerte over endringene, så henger vi med, flere og flere av nickene dukker opp igjen her :)

"Jeg synes at det er kjempefint at dol ikke lengre lagrer innlegg/tråder uten fagsvar lengre enn max 90 dager! :) Så kan ikke trollene søke opp for mye om oss. (Det blir jo noen år og noen glipp i opplysninger for enkelte iblandt)"

Dette har jeg ikke fått med meg, men jeg er enig i at det er bra! :-)

Skrevet

Ja, sant. Det spriter opp stemningen med tråder som sklir ut. Det har aldri plaget meg - tvert i mot! Blir det intern skravling mellom to brukere hopper jeg bare over resten.

Enig!

Hadde jeg bare hatt behov for et helseforum hadde jeg kanskje vel så gjerne valgt et annet sted.

Skrevet

Ingen reklamer hos meg. Verken hjemme, på jobben eller hos kjæresten.

Her er hele kolonnenen ved siden av trådlisten/skrvefeltet tettpakket med reklame...

Skrevet

Her er hele kolonnenen ved siden av trådlisten/skrvefeltet tettpakket med reklame...

Kanskje det har med popup-blokkeringen å gjøre?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hos meg er det også kjemisk fritt for reklame. Nada. Null.

Jeg bare elsker Norton Internet Security!

Jeg har også Norton, men aner ikke hvordan jeg blir kvitt reklamen.

Kan du gi meg en hjelpende hånd?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det positive med nye dol er at jeg tar meg selv i å ha langt mer tid til disposisjon, da jeg ikke bruker dødtid her.

Skrevet

Jeg har også Norton og det er reklamefritt, men jegg fikk hjelp til å installere av en bekjent som er dataekspert, og da spurte vedkommende "vil du at jeg skal gjøre x?" og jeg svarte "hva betyr det?", hvorpå vedkommende svarte at da ble jeg kvitt en del reklame etc, og jeg bare svarte "ja takk"! ;-)

Så da har vedkommende klikket av i en eller annen boks i forbindelse med installeringen, og det er alt jeg vet:-)

Gjest Lotus78
Skrevet

Når du er inne på Norton antivirus går du inn på alternativer (øverst i venstre hjørne) og under annet ser du trusselkategorier. Her skal du kunne velge bort bl.a reklame.

Skrevet

Det positive med nye dol er at jeg tar meg selv i å ha langt mer tid til disposisjon, da jeg ikke bruker dødtid her.

Som jeg skulle sagt det selv;)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Åpne NIS, velg knappen for AntiSpam og slå på AdBlocking og Pop-up Blocking. I alle fall er det sånn i NIS2006.

Skrevet

Enig med deg, SDD, det er første gangen på over en uke jeg er innom her, og i ukene før var jeg her altfor mye. Fint å få et liv igjen..

Skrevet

Enig med deg, SDD, det er første gangen på over en uke jeg er innom her, og i ukene før var jeg her altfor mye. Fint å få et liv igjen..

Skrevet

Skrevet

Kanskje det har med popup-blokkeringen å gjøre?

Jeg har jo popup-blokkering på pcn min jeg også... det er ikke popups dette da, men reklamer som ligger på sida av dette feltet vi skriver i. Jeg sitter på jobb nå, og nå ser jeg at de er borte her også.

Hmm.... mussefistisk!

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...