MsSophie Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Ingenting er positivt med nye DOL. Desverre.. Enig. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Det er vel bare å se hvem som har blitt borte så finner man ut det... (Klikken er de som skravler bort tråder i det uendelige. Bl.a) Jeg har heller aldri skjønt hvem denne klikken er. Det er da helt naturlig at de som skriver mye og ofte kjenner hverandre bedre enn de/vi som ikke skriver så mye. Man blir liksom kjent etterhvert, akkurat som i RL. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Det positive med nye dol er at jeg tar meg selv i å ha langt mer tid til disposisjon, da jeg ikke bruker dødtid her. Akkurat det syns jeg også er positivt for min del. Aldri så galt at det ikke er gost for noe. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Gud bedre så lei jeg er av å lese om klikkdanninger.. Det vil alltid være slik at noen finner tonen bedre enn andre, og mange her inne har vært her opptil 10 år og er faktisk blitt venner i det virkelige liv. Er det så hardt å akseptere? Jeg er ikke selv en av dem, men ser overhodet ikke problemet, dette er en nettside for God's sake.. Jeg synes bare det er trist at så mange er borte. Enig med deg! 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Har aldri klaget på det, bare reistrert at det er sånn. Og synes det er helt greit at dol i større grad nå er et forum for spørsmål og svar enn en chat. Selv om jeg også hadde syntes det var helt greit at dol var en chat i større grad enn forum. Bra du vet hva du vil med DOL.... 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Reklamene til høyre for her vi skriver/leser. Nøstebarn, HellasWings, Tenk deg glad, "klikk her" psoriasisreklame, Stump røyken-reklame... Alt blinker eller beveger seg, og det blir jeg nesten sjøsyk av i lengden. Forresten, den Nøstebarnreklamen holder seg i ro. Her er det helt hvitt:o) 0 Siter
Piraye Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Bra du vet hva du vil med DOL.... Får stilt "behovene" mine uansett hvordan dol er så det kan være hva det vil, og det er like greit åkkesom. 0 Siter
Line Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Her er det helt hvitt:o) Det var det fra jobb også, men tvert jeg bruker min egen pc, er det flust med reklame... nå er det for psoriasis, hjelpestikker, enda mer psoriasis og noe glaxosmithkline-greier... sikkert enda mer og, men jeg gidder ikke scrolle. 0 Siter
Gjest Anna Belinda Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Bortsett fra at man må scrolle så mye hele tida, noe som gjør at jeg ikke orker å logge inn noe særlig mye, synes jeg det er greit nok her... Jeg må scrolle for å finne send-knappen,scrolle for å lese trådlistene... resten har jeg ikke funnet ut av enda Blir sikkert bra til slutt. Best om de hadde kuttet ut de blinkende reklamene, jeg får noia! Bruk en adblocker. :-) http://www.google.no/search?hl=no&q=adblocker&btnG=Google-s%C3%B8k&meta= 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.