Gå til innhold

Hva synest du er positivt med det nye DOL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingenting er positivt med nye DOL. Desverre..

Enig.

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Line

6

• Lillemus

3

• morsan

3

• Piraye

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest abrahamsen
Skrevet

Det er vel bare å se hvem som har blitt borte så finner man ut det... (Klikken er de som skravler bort tråder i det uendelige. Bl.a)

Jeg har heller aldri skjønt hvem denne klikken er. Det er da helt naturlig at de som skriver mye og ofte kjenner hverandre bedre enn de/vi som ikke skriver så mye. Man blir liksom kjent etterhvert, akkurat som i RL.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Det positive med nye dol er at jeg tar meg selv i å ha langt mer tid til disposisjon, da jeg ikke bruker dødtid her.

Akkurat det syns jeg også er positivt for min del. Aldri så galt at det ikke er gost for noe.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Gud bedre så lei jeg er av å lese om klikkdanninger.. Det vil alltid være slik at noen finner tonen bedre enn andre, og mange her inne har vært her opptil 10 år og er faktisk blitt venner i det virkelige liv. Er det så hardt å akseptere? Jeg er ikke selv en av dem, men ser overhodet ikke problemet, dette er en nettside for God's sake..

Jeg synes bare det er trist at så mange er borte.

Enig med deg!

Gjest abrahamsen
Skrevet

Har aldri klaget på det, bare reistrert at det er sånn. Og synes det er helt greit at dol i større grad nå er et forum for spørsmål og svar enn en chat. Selv om jeg også hadde syntes det var helt greit at dol var en chat i større grad enn forum.

Bra du vet hva du vil med DOL....

Gjest abrahamsen
Skrevet

Reklamene til høyre for her vi skriver/leser. Nøstebarn, HellasWings, Tenk deg glad, "klikk her" psoriasisreklame, Stump røyken-reklame...

Alt blinker eller beveger seg, og det blir jeg nesten sjøsyk av i lengden. Forresten, den Nøstebarnreklamen holder seg i ro.

:)

Her er det helt hvitt:o)

Skrevet

Bra du vet hva du vil med DOL....

Får stilt "behovene" mine uansett hvordan dol er så det kan være hva det vil, og det er like greit åkkesom.

Skrevet

Her er det helt hvitt:o)

Det var det fra jobb også, men tvert jeg bruker min egen pc, er det flust med reklame... nå er det for psoriasis, hjelpestikker, enda mer psoriasis og noe glaxosmithkline-greier... sikkert enda mer og, men jeg gidder ikke scrolle.

Gjest Anna Belinda
Skrevet

Bortsett fra at man må scrolle så mye hele tida, noe som gjør at jeg ikke orker å logge inn noe særlig mye, synes jeg det er greit nok her... Jeg må scrolle for å finne send-knappen,scrolle for å lese trådlistene... resten har jeg ikke funnet ut av enda :)

Blir sikkert bra til slutt. Best om de hadde kuttet ut de blinkende reklamene, jeg får noia!

Bruk en adblocker. :-)

http://www.google.no/search?hl=no&q=adblocker&btnG=Google-s%C3%B8k&meta=

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...