Gjest Lotus78 Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Ja, han gapahauken der husker jeg. Han forsvant med Staff, da Lønning fikk programmet Lønning direkte, da passet han ikke helt inn. Jeg ler samtidig som jeg får helt vondt av han. 0 Siter
Deanna Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Skrevet 24. mars 2007 Ja, han gapahauken der husker jeg. Han forsvant med Staff, da Lønning fikk programmet Lønning direkte, da passet han ikke helt inn. Jeg ler samtidig som jeg får helt vondt av han. tror du ikke han bare spiller skuespill? Kan da ikke være alvorlig ment? 0 Siter
Gjest Lotus78 Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 tror du ikke han bare spiller skuespill? Kan da ikke være alvorlig ment? En ordentlig friskus var han i hvertfall. Han pleide å reise seg opp på tampen av programmet og rope ut en masse vrøvl. Det var mer kraft enn innhold i de innleggene han hadde. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Var ikke han der hyret inn for å sprite opp stemningen litt da.. Det var jo morsomt en stund, men etterhvert ble han litt slitsom å høre på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.