Gå til innhold

Og de synes holmgang er ille nå ,hehe

Anbefalte innlegg

Gjest Lotus78
Skrevet

Ja, han gapahauken der husker jeg. Han forsvant med Staff, da Lønning fikk programmet Lønning direkte, da passet han ikke helt inn. Jeg ler samtidig som jeg får helt vondt av han.

Skrevet

Ja, han gapahauken der husker jeg. Han forsvant med Staff, da Lønning fikk programmet Lønning direkte, da passet han ikke helt inn. Jeg ler samtidig som jeg får helt vondt av han.

tror du ikke han bare spiller skuespill? Kan da ikke være alvorlig ment?

Gjest Lotus78
Skrevet

tror du ikke han bare spiller skuespill? Kan da ikke være alvorlig ment?

En ordentlig friskus var han i hvertfall. Han pleide å reise seg opp på tampen av programmet og rope ut en masse vrøvl. Det var mer kraft enn innhold i de innleggene han hadde.

Skrevet

Var ikke han der hyret inn for å sprite opp stemningen litt da.. Det var jo morsomt en stund, men etterhvert ble han litt slitsom å høre på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...