mamajo Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Er noen uker siden jeg har vært inne på dol, og må si jeg fikk sjokk når jeg ser hva som er blitt gjord med nettsidene... Dette var nedtur. 0 Siter
Gjest rottulf Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Les gjennom innleggene de siste dagene så finner du det ut. 0 Siter
morsan Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Et "les gjennomm innleggene"-råd er litt upraktisk når det er skrevet så inni hampen mange tråder om forandringene! ;-) Bottom line er at DOL ønsket å endre oppsett/layout, og så gjorde de det. Siden første dag med endringer har en rekke ting blitt forbedret, men stedet er ennå preget av det som skjedde, med mange som har holdt seg borte osv. Så det er ikke som det engang var. Men vi får stå på og være aktive, så blomstrer nok stedet raskt opp igjen! :-) If you can't beat them - join them:-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Du kan maile webmaster eller skrive på webmasterforumet... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.