Gå til innhold

Se på tv

Anbefalte innlegg

Gjest ikke tvslave
Skrevet

Jeg ser nesten aldri på tv. Det resulterer i at jeg følger ikke med i diskusjoner på jobben om diverse programmer. Er dette unaturlig? Jeg har følelsen av at alle andre ser mye på tv. Jeg ser på nyheter og ikke noe mer. Jeg leser aviser innimellom, men det er dager hvor jeg ikke får med meg hva som skjer.

Skrevet

jeg ser på tv, men fordi folk på jobb stort sett diskuterer fotball er jeg uoppdatert likevel.... finnes vel andre ting å snakke om?

Skrevet

Jeg synes det er greit å få med litt nyheter hver dag, hvis ikke faller man jo helt utenfor diskusjonene. Jeg har en venninne som ikke får med seg noe som helst da, men hun er likevel interessant å snakke med :)

Skrevet

Jeg ser heller nesten aldri på TV, men jeg holder meg oppdatert på nyheter (jeg er pålogget Internett hele dagen, også på jobb). Heldigvis snakker vi ikke så mye om TV på jobb, og de få "popkultur-referansene" som enkelte serier skaper får jeg med meg allikevel (det holder ofte å ta en titt på det som ligger ute på NRK.no, snutter på YouTube etc. ;) ).

Synes det er stort sett realityshow det går i hele tida, eller halvtåpelige serier, og føler absolutt ikke at jeg går glipp av noe.

Gjest melmøll
Skrevet

Det høres deilig ut å ikke se så mye på tv. Har perioder da jeg ikke ser på tv og det føles bra. Men jeg er helt avhengig jeg da. Uff. Jeg var så flink til å finne på ting å aktivisere meg med før, men nå er det blitt mye passiv sofasliting og tv. Men jeg skjønner hva du mener, når man ikke følger med på de realityseriene og såpeseriene så faller man utenfor noen diskusjoner. Når Idol gikk følte jeg meg skikkelig kjip, _alle_ på jobben diskuterte den og den personen osv og jeg ante ikke hva de snakket om. Det er mye dårlig som går da, f.eks de hjernedøde pengespillene, som Deal or no deal osv. Hva med å gå tilbake til litt intressante kunnskapskonkurranser? Nei, du går ikke glipp av noe! Kan jeg spørre hva du gjør i stedet for å se tv? Litt intressant å høre :-)

Gjest ikke tvslave
Skrevet

Det høres deilig ut å ikke se så mye på tv. Har perioder da jeg ikke ser på tv og det føles bra. Men jeg er helt avhengig jeg da. Uff. Jeg var så flink til å finne på ting å aktivisere meg med før, men nå er det blitt mye passiv sofasliting og tv. Men jeg skjønner hva du mener, når man ikke følger med på de realityseriene og såpeseriene så faller man utenfor noen diskusjoner. Når Idol gikk følte jeg meg skikkelig kjip, _alle_ på jobben diskuterte den og den personen osv og jeg ante ikke hva de snakket om. Det er mye dårlig som går da, f.eks de hjernedøde pengespillene, som Deal or no deal osv. Hva med å gå tilbake til litt intressante kunnskapskonkurranser? Nei, du går ikke glipp av noe! Kan jeg spørre hva du gjør i stedet for å se tv? Litt intressant å høre :-)

Jeg jobber mye om kveldene, eller jeg går på politiske møter. Noen ganger går jeg på kino eller spiser middag sammen med venner. Mine venner er stort sett politisk aktive også, så dette kombineres. Jeg studerer eller leser en del og forbereder det ene og det andre når jeg er hjemme.

Gjest melmøll
Skrevet

Jeg jobber mye om kveldene, eller jeg går på politiske møter. Noen ganger går jeg på kino eller spiser middag sammen med venner. Mine venner er stort sett politisk aktive også, så dette kombineres. Jeg studerer eller leser en del og forbereder det ene og det andre når jeg er hjemme.

Høres ut som om du er ganske engasjert da, så du henger nok med i andre diskusjoner. Man kan stort sett ikke holde seg oppdatert på alt. Du har sikkert mye å bidra med i diskusjoner

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...