Gå til innhold

Bob Woolmer

Anbefalte innlegg

nickk1365381076
Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=181602

Jeg setter en hundrelapp på at det var et par stykker fra laget som tok knekken på han.

Jeg setter en hundrelapp til på¨at dersom de blir tatt, så bruker de en av de vanlige; "han fornærmet islam, så han fortjente å dø" unnskyldningene.

Vips, så er de helter i Pakistan og vil aldri bli utlevert.

hare1365380455
Skrevet

Utenom tema:

Flisa skrev noe på det andre forumet om at du kunne ha det gamle nicket ditt her.

nickk1365381076
Skrevet

Utenom tema:

Flisa skrev noe på det andre forumet om at du kunne ha det gamle nicket ditt her.

Her, som på dol? Jeg kan ikke logge inn som "nick" uten den mailadressen jeg brukte i attenførtito, og den husker jeg ikke lengre.

Ikke kan jeg forandre til "nick" siden navnet er opptatt.

Eller mente du at jeg kunne bruke "nick" på det andre forumet?

hare1365380455
Skrevet

Her, som på dol? Jeg kan ikke logge inn som "nick" uten den mailadressen jeg brukte i attenførtito, og den husker jeg ikke lengre.

Ikke kan jeg forandre til "nick" siden navnet er opptatt.

Eller mente du at jeg kunne bruke "nick" på det andre forumet?

Jeg skal se om jeg finner det igjen..

*leter*

Sitat flisa: Kan noen stikke inn på DOL og fortelle nickk at han fortsatt kan logge seg på med brukernavnet sitt - SELV om det står mailadresse? - han har bedt webmaster nå flere ganger om mailadressen han opprettet for 8 år siden.....

Skrevet

Jeg skal se om jeg finner det igjen..

*leter*

Sitat flisa: Kan noen stikke inn på DOL og fortelle nickk at han fortsatt kan logge seg på med brukernavnet sitt - SELV om det står mailadresse? - han har bedt webmaster nå flere ganger om mailadressen han opprettet for 8 år siden.....

AAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

I'm back!

hare1365380455
Skrevet

AAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

I'm back!

Det var nå godt! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...