Gå til innhold

Merkelig plante

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en blomsterbukett jeg fikk var det en tykk og grønn stilk med spiral på toppen. Det var alt. Ingen blomst eller blader på den. Det var ei som sa jeg måtte legge stilken i vann til det kommer røtter på den. Det er gjort, nå er det røtter på den, men hva i alle dager skal det bli av den planten? Noen som vet? Det er begynt å komme blader på den også nå.

hare1365380455
Skrevet

Jeg har sett slike på ikea og har hatt en i en vase (den skulle visst stå i vase selv om den hadde rot). Jeg prøvde å plante den ute i hagen da jeg ble lei av den, men det gikk ikke så bra.

Skrevet

Det blir små fine hvite blomster på den. den er dekorativ eks i en glass vase. du kan plante den i jord når den har fått røtter. mange har bare stilken i en vase i vinduet. jeg synes den er veldig fin.

Skrevet

Jeg har sett slike på ikea og har hatt en i en vase (den skulle visst stå i vase selv om den hadde rot). Jeg prøvde å plante den ute i hagen da jeg ble lei av den, men det gikk ikke så bra.

Da får jeg unngå å ta den med i hagen når jeg er lei den. Eller kanskje det er akkurat det jeg bør gjøre ;)

Skrevet

Det blir små fine hvite blomster på den. den er dekorativ eks i en glass vase. du kan plante den i jord når den har fått røtter. mange har bare stilken i en vase i vinduet. jeg synes den er veldig fin.

Glassvase er en god ide! Nå står den i en blå vase sammen med fastelavensriset til datteren min. Ikke så fint det.

Skrevet

Det er en lucky bamboo.

Takk for svar :) Jeg skal prøve å stelle godt med den, så kanskje det kommer blomster på den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...