Gå til innhold

Hva gjør dere ute om våren?

Anbefalte innlegg

Gjest melmøll
Skrevet

Her inne er det stille en fin søndagsformiddag, men hvor er dere? Hva gjør dere ute i sola?

Jeg går gjerne et par turer ute i sola, men ellers blir jeg fort sittende mye inne. Kanskje fordi jeg ikke går ut med noen da, kunne jo sitte ute på kafe eller noe.

Om sommeren sitter jeg gjerne ute og leser eller bare soler meg, men jeg synes fortsatt det er litt kaldt.

Gjest trultemor26
Skrevet

I dag tok jeg med meg barna og gikk tur til beninstasjonen for å kjøpe brød. Vi gikk plutselig tom for brød. Jeg trodde vi hadde i fryseren, men den gang ei.

Kjempedeilig å gå ute nå, varmt og godt! På bensinstasjonen vanket det en bolle på snuppa og en is på mor.

Ellers har jeg fått et husarbeid kick i dag, gjort masse, rydder og støvsuger og står i, mest fordi da slipper jeg å gjøre noen vendens ting i morra og kan bare koooose meg hjemme i solveggen mens knerten sover. Det gleder jeg meg til! Det er jo meldt like fint vær i morra.

Skrevet

Om våren liker jeg å rydde utenfor. Både vekster og annet rask som har kommet til i løpet av vinteren.

Gjest melmøll
Skrevet

Om våren liker jeg å rydde utenfor. Både vekster og annet rask som har kommet til i løpet av vinteren.

Ja, nettopp. Nå er det tid for å rydde opp i hagen. Nå begynnre hagesentersesongen. Jeg har bare en balkongkasse, men gleder meg til det blir tid for å plante ute. Og så har jeg jo noen planter inne som bør få større potte....Litt av hvert å gjøre ja

Gjest melmøll
Skrevet

I dag tok jeg med meg barna og gikk tur til beninstasjonen for å kjøpe brød. Vi gikk plutselig tom for brød. Jeg trodde vi hadde i fryseren, men den gang ei.

Kjempedeilig å gå ute nå, varmt og godt! På bensinstasjonen vanket det en bolle på snuppa og en is på mor.

Ellers har jeg fått et husarbeid kick i dag, gjort masse, rydder og støvsuger og står i, mest fordi da slipper jeg å gjøre noen vendens ting i morra og kan bare koooose meg hjemme i solveggen mens knerten sover. Det gleder jeg meg til! Det er jo meldt like fint vær i morra.

Like fint vær i morgen, så deilig! Var ute nettopp og det er jo _varmt!_Det høres kanskje litt rart ut, men jeg liker bedre å vaske om vår/sommer. Det er så deilig å kunne ha døra oppe og sånt. Så rengjøring i skuffer og skap er sånt som jeg gjerne gjør når jeg har fått nok sol.....

Skrevet

Jeg liker å surre rundt i hagen, rydde og stelle litt med bedene. Jeg liker også godt å sitte på verandaen å kjenne varmen,gjerne lese ei bok. Kaffen drikkes ute :)

Skrevet

For meg som har hus og barn er det alltid noe å gjøre ute;) På lekeplassen noen få meter borti her, eller stelle i hagen!

Er jeg alene benytter jeg sjansen til å sette meg på terrassen i fred og ro med en god bok;)

Gjest trultemor26
Skrevet

Like fint vær i morgen, så deilig! Var ute nettopp og det er jo _varmt!_Det høres kanskje litt rart ut, men jeg liker bedre å vaske om vår/sommer. Det er så deilig å kunne ha døra oppe og sånt. Så rengjøring i skuffer og skap er sånt som jeg gjerne gjør når jeg har fått nok sol.....

Ja, helt enig! Man får ekstra energi av sollyset og den friske lufta! Det har vært en lang dag, og jeg har fått gjort mye, selv med 2 små barn og en sutrete og grinete sambo.

Mrs. Wallace
Skrevet

Så fort sola titter frem kler jeg på meg og ungene og så er vi ute nesten hele dagen.

I dag har ungene lekt i hagen og i gata (ja, den er bilfri) mens vi voksne har rakt plen, beskåret trær, pusset hagemøbler og skravlet med alle naboene som plutselig er synlige igjen.

Gjest trultemor26
Skrevet

Før jeg fikk barn så dro jeg ofte til sjøen og satte meg ved vannkanten med en bok i sola. Sååå deilig da.

Etter jeg fikk barn så blir det jo mer å gå tur og mate ender og sånn, eller bare være ute. I går prøvde vi trehjulsykkelen for første gang, uten særlig suksess (eldstemann er jo bare 20 mnd).

Gjest Filifjompen
Skrevet

Går tur, sitter utenfor en cafe og drikker kaffe og kikker på livet, røsker litt i kaoset i hagen, soper grus fra fortauet. Det beste av alt er at en kan henge klær ut til tørk. Og det tørker! Og lukter deilig etterpå. Og så kan en finne fram hagemøbler, de må jo også stelles og vaskes. Og terassegulvet må oljes. Vinduer må vaskes. Og bilene bør få en vårrengjøring både utvendig og innvendig. Og gjerne syklene også. Så, det er alltid noe en kan gjøre ute en vårdag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...