Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26
Skrevet

Lurer jeg på!

Jeg blir vel til å lage fiskegrateng tenker jeg!

Hva med dere?

nickk1365381076
Skrevet

Vi skal over til naboen for å grille fisk, reker og squids. De holder maten og jeg drar med meg en kasse Becks og noen flasker vin.

Det blir bra.

Gjest Astral
Skrevet

Fiskegrateng her også! Skal straks komme igang med lagingen :)

Skrevet

Fiskegrateng høres utrolig godt ut, men vi har ikke fisk :( Jeg tror det blir koteletter litt senere, vi hadde så sen lunch pga at vi legger gulv i stua. Eh.. Han legger gulv, mens jeg bidrar når han trenger hjelp.

Gjest Lotus78
Skrevet

Jeg har spist vårruller og ris med en salat til.

Gjest melmøll
Skrevet

Vi skal over til naboen for å grille fisk, reker og squids. De holder maten og jeg drar med meg en kasse Becks og noen flasker vin.

Det blir bra.

Høres herlig ut! Men hva er squids?

Skrevet

Vi dropper middag. Her har vi nettopp hatt 12 barn på besøk til hjemmelaget pizza, og det ble endel igjen som vi tar senere i kveld :)

Skrevet

Høres herlig ut! Men hva er squids?

Små blekksprut?

Skrevet

Vi hadde kjøttkaker med brun saus, poteter og grønnsaker!

Og det smakte helt fortreffelig;)

Mista nikket
Skrevet

Har aldri søndagsmiddag vi. Har tatt brødskiver på fjøla. For maange år siden syntes husbonden det var stor synd å stå og steke og brase på søndager når en kunne slappe av og bare nyte helga. Det har jeg tviholdt på, så derfor er det fortsatt ingen søndagsmiddag her :-)

Skrevet

Middagen ble grillede pølser ved fjæra. Kjempefint vær i dag og vi har kost oss. :o)

Skrevet

Vi hadde hjemmelaget ertesuppe,og det var nok til middag i morra også.:-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Gresk kyllingpai.

Vi har hatt kalvesteik og gratinerte poteter. Stekt champignon og stekte rotgrønnsaker ved siden av. Det var skikkelig godt. Hadde masse hvitløksbåter stukket inn i steika.

Gjest trultemor26
Skrevet

Gresk kyllingpai.

Det hørtes eksotisk ut ;)

Gjest trultemor26
Skrevet

Vi har hatt kalvesteik og gratinerte poteter. Stekt champignon og stekte rotgrønnsaker ved siden av. Det var skikkelig godt. Hadde masse hvitløksbåter stukket inn i steika.

Nammmm, det hørtes skikkelig godt ut!!

Gjest trultemor26
Skrevet

Vi hadde hjemmelaget ertesuppe,og det var nok til middag i morra også.:-)

Så greit da ;)

Gjest trultemor26
Skrevet

Middagen ble grillede pølser ved fjæra. Kjempefint vær i dag og vi har kost oss. :o)

Det hørtes kjempekoselig ut! Da middagen sto for tur her i dag så skulle vi ønske vi hadde noen pølser og lomper for da hadde vi grilla på terassen isteden. Også ved fjæra også da, såååå idyllisk!

Gjest trultemor26
Skrevet

Har aldri søndagsmiddag vi. Har tatt brødskiver på fjøla. For maange år siden syntes husbonden det var stor synd å stå og steke og brase på søndager når en kunne slappe av og bare nyte helga. Det har jeg tviholdt på, så derfor er det fortsatt ingen søndagsmiddag her :-)

Deilig å ha en sånn ordning da. Jeg er vokst opp med at man skal ha en litt finere og bedre middag på søndager, men jeg har ikke innført det hos oss ennå da. Her blir det vanlig hverdagskost-middager, ofte litt lettvindt.

Gjest trultemor26
Skrevet

Vi hadde kjøttkaker med brun saus, poteter og grønnsaker!

Og det smakte helt fortreffelig;)

En klassiker! Også så godt da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...