Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26
Skrevet

Vi dropper middag. Her har vi nettopp hatt 12 barn på besøk til hjemmelaget pizza, og det ble endel igjen som vi tar senere i kveld :)

12 barn hørtes slitsomt ut ja, jeg som synes det holder med 3 (inklusive sambo!). Godt å slippe å stå og lage middag da ja.

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg har spist vårruller og ris med en salat til.

Vårruller er godt! Nam.

Gjest trultemor26
Skrevet

Fiskegrateng høres utrolig godt ut, men vi har ikke fisk :( Jeg tror det blir koteletter litt senere, vi hadde så sen lunch pga at vi legger gulv i stua. Eh.. Han legger gulv, mens jeg bidrar når han trenger hjelp.

Han legger gulv mens du sitter på dol og msn ja.. akkurat!

;)

Gjest trultemor26
Skrevet

Fiskegrateng her også! Skal straks komme igang med lagingen :)

Smakte det da?

Her gikk nesten alt unna, men det ble nå en skvett igjen som jeg skal ha på brødskiva i morra! Det er så godt det, med remulade på!

Gjest trultemor26
Skrevet

Vi skal over til naboen for å grille fisk, reker og squids. De holder maten og jeg drar med meg en kasse Becks og noen flasker vin.

Det blir bra.

Hørtes koselig ut.

Gjest annlovinda
Skrevet

Nammmm, det hørtes skikkelig godt ut!!

Det var kjempegodt også, vi storkoste oss alle 4. Tilmed 5-åringen likte det. Men han gren litt på nesa når han hørte det var kalv, men når han først turde å smake, så var det kjempegodt.

Svært sjelden vi har steik til middag, men i dag var det kjempegodt.

Skrevet

Høres herlig ut! Men hva er squids?

Zombien har rett. En type blekksprut.

Og godt var det!

Gjest Astral
Skrevet

Smakte det da?

Her gikk nesten alt unna, men det ble nå en skvett igjen som jeg skal ha på brødskiva i morra! Det er så godt det, med remulade på!

Jepp, det smakte! :) Ble litt igjen som puttes i fryseren, vi er bare to personer, så har sikkert nok til en middag til her!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...