Gjest trultemor26 Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Vi dropper middag. Her har vi nettopp hatt 12 barn på besøk til hjemmelaget pizza, og det ble endel igjen som vi tar senere i kveld 12 barn hørtes slitsomt ut ja, jeg som synes det holder med 3 (inklusive sambo!). Godt å slippe å stå og lage middag da ja. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Jeg har spist vårruller og ris med en salat til. Vårruller er godt! Nam. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Fiskegrateng høres utrolig godt ut, men vi har ikke fisk Jeg tror det blir koteletter litt senere, vi hadde så sen lunch pga at vi legger gulv i stua. Eh.. Han legger gulv, mens jeg bidrar når han trenger hjelp. Han legger gulv mens du sitter på dol og msn ja.. akkurat! 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Fiskegrateng her også! Skal straks komme igang med lagingen Smakte det da? Her gikk nesten alt unna, men det ble nå en skvett igjen som jeg skal ha på brødskiva i morra! Det er så godt det, med remulade på! 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Vi skal over til naboen for å grille fisk, reker og squids. De holder maten og jeg drar med meg en kasse Becks og noen flasker vin. Det blir bra. Hørtes koselig ut. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Nammmm, det hørtes skikkelig godt ut!! Det var kjempegodt også, vi storkoste oss alle 4. Tilmed 5-åringen likte det. Men han gren litt på nesa når han hørte det var kalv, men når han først turde å smake, så var det kjempegodt. Svært sjelden vi har steik til middag, men i dag var det kjempegodt. 0 Siter
nick Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Høres herlig ut! Men hva er squids? Zombien har rett. En type blekksprut. Og godt var det! 0 Siter
Gjest Astral Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Smakte det da? Her gikk nesten alt unna, men det ble nå en skvett igjen som jeg skal ha på brødskiva i morra! Det er så godt det, med remulade på! Jepp, det smakte! Ble litt igjen som puttes i fryseren, vi er bare to personer, så har sikkert nok til en middag til her! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.