Gå til innhold

blir du statløs? m test

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarte nok til å bo her :) Fikk faktisk et par feil, så det må jeg finne ut av ....

Skrevet

Jeg klarte nok til å bo her :) Fikk faktisk et par feil, så det må jeg finne ut av ....

hehe, fikk 6 feil, jaja=)

Mista nikket
Skrevet

Kommer de og henter passet mitt tro? Får begynne å tenke på hvor jeg må flytte. 13 rett, hmmf

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Hmm.. bommet på kongen og kristendommen

jeg også.

;-)

Skrevet

Jeg fikk to feil, altså 18 av 20 riktige, men jeg vil protestere på at det ene er feil! :-)

Jeg svarte at det er lov å diskriminere litt pga kjønn, fordi man har lov til en viss kjønnskvitering i Norge. Det er "diskriminering i det godes tjeneste", men likevel lov! ;-)

Ellers skulle jeg stolt på meg selv og svart Birkeland, men jeg trodde han var gründer og ikke vitenskapsmann.

Skrevet

Hmm.. bommet på kongen og kristendommen

Tok du feil på _kongen_? *LOL* Nesten litt imponert over at det går an! :-)

Skrevet

Tok du feil på _kongen_? *LOL* Nesten litt imponert over at det går an! :-)

Jeg måtte snikkikke på kronestykket.

Skrevet

Jeg måtte snikkikke på kronestykket.

Hæ?? LOL!!

Folk er rare! ;-)

Skrevet

Jeg fikk to feil, altså 18 av 20 riktige, men jeg vil protestere på at det ene er feil! :-)

Jeg svarte at det er lov å diskriminere litt pga kjønn, fordi man har lov til en viss kjønnskvitering i Norge. Det er "diskriminering i det godes tjeneste", men likevel lov! ;-)

Ellers skulle jeg stolt på meg selv og svart Birkeland, men jeg trodde han var gründer og ikke vitenskapsmann.

Vitenskapsmannen hadde jeg null peiling på :) Jeg bomma på en jeg er flau over....jeg trodde den kriminelle lavalder var 18år jeg. Men det er jo bra at det er 15...tror jeg. ;)

Skrevet

Vitenskapsmannen hadde jeg null peiling på :) Jeg bomma på en jeg er flau over....jeg trodde den kriminelle lavalder var 18år jeg. Men det er jo bra at det er 15...tror jeg. ;)

Vitenskapsmannen er avbildet på en pengeseddel, og jeg innbilte meg at han var med å starte Hydro sammen med Sam Eyde!

Hmmmm... kan jeg virkelig ha vært helt på villspor?? *skal google litt*

Skrevet

HA! jeg hadde rett!! :-D

Men fordi de spurte etter en _vitenskapsmann_, så trodde jeg at det likevel ikke kunne være han. Men så viser det seg at Birk'en ble med på laget nettopp på grunn av sine kunnskaper som vitenskapsmann ...;-)

Jeg må lære meg å stole på meg selv og ikke la meg vippe av pinnen pga usikkerhet rundt selve spørsmålsstillingen! :-)

http://www.hydro.com/no/about/history/1900_1917/1905_3.html

Skrevet

20 av 20 poeng. Ikke dårlig om jeg skal si det selv.

Gjest togli
Skrevet

Jeg hadde tre feil (kjent vitenskapsmann, kristendommen til Norge, antall medlemsland med samme status som Norge mht EØS og EU). Godt jeg ble godkjent iallefall;-)

Gjest prust
Skrevet

Jeg fikk 19 av 20 poeng :-)

Men feilen var jo litt tam da - jeg kalte kongen vår for Harald den 7. .... :-(

Skrevet

Joda, jeg får lov til å beholde mitt norske statsborgerskap - men jeg fikk feil på 4 spørsmål!!! Hmmmm...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...