Gå til innhold

blir du statløs? m test

Anbefalte innlegg

petter smart
Skrevet

18 rette, så jeg får heldigvis beholde statsborgerskapet.

Bommet på Harald den 5, blandet muligens med haakon den 7de.

Husket heller ikke at grunnskolen er utvidet til 10 år nå. Det var bare 9 år den gangen jeg gikk.

Synes uansett det er noe meningsløst å spørre om når ting skjedde. Det har liten relevans å vite når kvinner fikk stemmerett eller selvbestemt abort. Det er langt viktigere å vite AT det er slik.

Personlig mener jeg testen burde vært mye lengre.

petter smart
Skrevet

Jeg fikk 19 av 20 poeng :-)

Men feilen var jo litt tam da - jeg kalte kongen vår for Harald den 7. .... :-(

Du er ikke alene om det.

Jeg husket heller ikke at grunnskolen er utvidet siden den gang jeg gikk der. Unger er vel dummere nå og trenger flere år.

Skrevet

18 rette, så jeg får heldigvis beholde statsborgerskapet.

Bommet på Harald den 5, blandet muligens med haakon den 7de.

Husket heller ikke at grunnskolen er utvidet til 10 år nå. Det var bare 9 år den gangen jeg gikk.

Synes uansett det er noe meningsløst å spørre om når ting skjedde. Det har liten relevans å vite når kvinner fikk stemmerett eller selvbestemt abort. Det er langt viktigere å vite AT det er slik.

Personlig mener jeg testen burde vært mye lengre.

Denne teste var bare et utdrag for å vise som et eksempel på hva de "nye" danskene må svare på å helst kunne alt på. Jeg tror testen er på 35 spørsmål om ikke jeg husker feil. Jaja, jeg synes det var litt artig selv om jeg hadde et par feil :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...