Gå til innhold

Hjelp - rynker under øynene.

Anbefalte innlegg

Gjest Rynketrynet
Skrevet

Er veldig fortvilet her nå! Har nettopp fylt 34 og har plutselig fått flere rynker i den tynne huden under øynene. Har i det siste hatt det ganske strevsomt med full jobb, to barn o.s.v. og har sovet lite. For å dekke over svarte poser under øynene, har jeg brukt "Stay on cover stick" fra Nivea. Det står på den at den kan brukes til nettopp dette. Har nå oppdaget at jeg plutselig har fått flere rynker under øynene og dette ser slett ikke bra ut! Synes det er helt forferdelig! Er det noen som kan hjelpe med tips og råd til å få bort rynkene, eller er det ikke mulig?! Jeg tror det er denne sticken fra Nivea som har gjort dette! Tips om en god øyekrem som fjerner rynker? Takker for alle råd!

Gjest melmøll
Skrevet

Hvis de har kommet helt plutselig så går de vel bort igjen når du får sovet ut. Hvis det er aldersrynker så kan du nok ikke smøre på noe som får dem bort, men kanskje noe som skjuler det. Men som sagt, hvis du har vært stressa og ikke sovet, så ta deg en god hvil og se om det forandrer noe. Rynker pleier ikke komme over natten på 34-årsdagen ;-)

Gjest Rynketrynet
Skrevet

Hvis de har kommet helt plutselig så går de vel bort igjen når du får sovet ut. Hvis det er aldersrynker så kan du nok ikke smøre på noe som får dem bort, men kanskje noe som skjuler det. Men som sagt, hvis du har vært stressa og ikke sovet, så ta deg en god hvil og se om det forandrer noe. Rynker pleier ikke komme over natten på 34-årsdagen ;-)

Takk for svar, men kan rynker gå bort igjen når de først har kommet da?

Gjest melmøll
Skrevet

Takk for svar, men kan rynker gå bort igjen når de først har kommet da?

ja, jeg tror de kan gå bort, hvis det er fordi du er sliten og har sovet for lite

Skrevet

Rynkene kan ikke gå bort når de først har kommet. Men du kan sørge for at de ikke blir dypere med det første. Pass på å smøre deg med en antirynke krem. Tror ikke nivea sticken har skapt rynker. Men en dårlig stick kan gjøre dem mer synlig. Bruk noe veldig lett rundt øynene, jeg bruker en fra MAC som er super!

Gjest Rynketrynet
Skrevet

Rynkene kan ikke gå bort når de først har kommet. Men du kan sørge for at de ikke blir dypere med det første. Pass på å smøre deg med en antirynke krem. Tror ikke nivea sticken har skapt rynker. Men en dårlig stick kan gjøre dem mer synlig. Bruk noe veldig lett rundt øynene, jeg bruker en fra MAC som er super!

Hei og takk for svar. En fra MAC? Jeg har ikke hørt om det merket før. Hvor kjøper man den?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...