Gjest togli Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Jeg syns de er best når de er dampet, blir store og saftige :-) Dampede fiskekaker har jeg ikke hørt om, men det skal vel selv jeg klare å fikse ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Nei, jeg kjøper spinat i frysedisken (finnes det i noen annen form?). Tiner den og varmer den i kjele. Vann i kjelen? *teskje, takk* 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Med "thai-saus", smørdampede brekkbønner og kålrabi og gulrotstappe, eller bare kokt kålrabi og gulrot med purreløk. Kjempesunt og veldig godt! Knorr har en god thaisaus, men jeg vet ikke om den bare fås i Sverige... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Med "thai-saus", smørdampede brekkbønner og kålrabi og gulrotstappe, eller bare kokt kålrabi og gulrot med purreløk. Kjempesunt og veldig godt! Knorr har en god thaisaus, men jeg vet ikke om den bare fås i Sverige... Det hørtes godt ut! 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Vann i kjelen? *teskje, takk* Nei, bare hiver oppi det jeg skal ha rett fra fryseposen. Svak varme med lokk. Veldig enkelt. 0 Siter
scara Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Dampede fiskekaker har jeg ikke hørt om, men det skal vel selv jeg klare å fikse ;-) Først stekes de jo :-) Og når du varmer dem opp igjen dagen etter, eller etter de har vært i fryseren - damper du dem :-) 0 Siter
morsan Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Nei, jeg kjøper spinat i frysedisken (finnes det i noen annen form?). Tiner den og varmer den i kjele. Åja!! Det finnes fersk spinat! :-) Da kan du enten kjøpe den med store, tykke blader som må kokes/dampes for å være spiselig, eller du kan kjøpe den med små tynnere blader og bruke som salat! :-) Kjempegodt! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Rødkål og rødbeter. Rødkål var et bra forslag! Rødbeter kommer ikke inn i mitt hus! Det er en av de to matsortene jeg absolutt ikke kan klare å spise *urk* ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.