Gå til innhold

Man får ikke mer morro ....

Anbefalte innlegg

Gjest abrahamsen
Skrevet

...enn den man lager selv, sies det. Jeg er ikke helt enig, men nå fant jeg ingen tråder som var spennende, så derfor spør jeg om noe jeg har lsurt på en stund:

Er det veldig mange nye nick her inne nå? Jeg kjenner jo igjen en god del, men jeg tør påstå at de fleste er nye. Stemmer det? Er det mange som har benyttet anledningen til å skifte nick? Eller er det mange nye brukere her nå?

Skrevet

Ikke godt å si. Syntes også det er flere nye nick her.

Men det var noen som sa at de trodde det kunne være gamle dolere som har flyttet til det andre forumet som ikke klarer å dy seg ved å skrive her, men ikke under sitt vanlige nick fordi det ville være et slags nederlag?

Ikke vet jeg, høres litt rart ut at man skulle gidde det liksom.

Men det er ikke godt å si.

Skrevet

Men det var noen som sa at de trodde det kunne være gamle dolere som har flyttet til det andre forumet som ikke klarer å dy seg ved å skrive her, men ikke under sitt vanlige nick fordi det ville være et slags nederlag?

Skrevet

Det er vel ingen grunn til at DOL helt plutselig skulle ha fått så mange nye brukere...

Gjest abrahamsen
Skrevet

Det er vel ingen grunn til at DOL helt plutselig skulle ha fått så mange nye brukere...

Har ikke sett ditt nick før. Er du ny eller gammel?

Gjest abrahamsen
Skrevet

Næsj, de som forsvant har mer bein i nesa enn som så!

Skrevet

Nei, synes det ser ut som de fleste skriver på begge steder under vanlig nick. Men noen har skiftet nick på dolernes eget.

Skrevet

Har ikke sett ditt nick før. Er du ny eller gammel?

Tror ikke han er ny, har sett nicket hans flere ganger før.

Men siden det er mindre folk her, og mange av de vanlige nickene er borte, så legger vel man merke til nick bedre. Selv nick som har skrevet flere ganger før, men som "drukner" litt i de vanlige nickene kanskje?

Skrevet

Nei, synes det ser ut som de fleste skriver på begge steder under vanlig nick. Men noen har skiftet nick på dolernes eget.

Ok, nei altså jeg har ingen peiling jeg.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Tror ikke han er ny, har sett nicket hans flere ganger før.

Men siden det er mindre folk her, og mange av de vanlige nickene er borte, så legger vel man merke til nick bedre. Selv nick som har skrevet flere ganger før, men som "drukner" litt i de vanlige nickene kanskje?

OK, du har sikkert rett:o)

Skrevet

Jeg tror som Hatsumomo sier at mange nick nå synes bedre fordi de før "druknet" i mengden av superkjente nick som la inn supermange innlegg.

Hvis jeg ser på lista over brukere rett over her, så kjenner jeg igjen de aller fleste nickene, Hatsumomo, Piraye. trultemor, zombiebob, dorthe, annlovinda, abrahamsen, togli, aina E, mrs wallace, scara, babette, anna belinda, pekkaline, chieng mai, hare, elextra, mrs wallace, birdie (har jeg glemt noen nå?)

Ikke mange helt ukjente:-)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg tror som Hatsumomo sier at mange nick nå synes bedre fordi de før "druknet" i mengden av superkjente nick som la inn supermange innlegg.

Hvis jeg ser på lista over brukere rett over her, så kjenner jeg igjen de aller fleste nickene, Hatsumomo, Piraye. trultemor, zombiebob, dorthe, annlovinda, abrahamsen, togli, aina E, mrs wallace, scara, babette, anna belinda, pekkaline, chieng mai, hare, elextra, mrs wallace, birdie (har jeg glemt noen nå?)

OK, du har nok rett du også:o)

Skrevet

Du glemte meg :o(

Skrevet

Du glemte meg :o(

Neida, for jeg bare scrollet raskt nedover på lista over dem som har lagt inn tråd eller svart på åpnet forum nå i kveld, og der står ikke du! :-) Før nå! :-))

Har bare scrollet fra Aluminiumklorid til Nescafé...;-)

Skrevet

Neida, for jeg bare scrollet raskt nedover på lista over dem som har lagt inn tråd eller svart på åpnet forum nå i kveld, og der står ikke du! :-) Før nå! :-))

Har bare scrollet fra Aluminiumklorid til Nescafé...;-)

Okei. Første innlegget mitt nå i kveld var vel klokka 23:03:50 ser det ut for. Søren, er klokka blitt så mye alt?!

Skrevet

Okei. Første innlegget mitt nå i kveld var vel klokka 23:03:50 ser det ut for. Søren, er klokka blitt så mye alt?!

Tida går litt fortere når døgnet bare har 23 timer:-)

Gjest Lotus78
Skrevet

Det er aldri noen som kjenner meg igjen *snufs*. Men jeg klorer meg fast.

Skrevet

Tida går litt fortere når døgnet bare har 23 timer:-)

Vi husket ikke å stille klokka før søstera mi ringte å lurte på hvor det ble av oss. vi hadde avtalt å møtes klokka 12. Litt over 11 (hos oss) ringte hun og lurte på om vi ikke kom snart. Korttidsminnet er visst elendig, jeg var jo klar over at vi skulle flytte klokka i natt.

Denne dagen gikk fort ja. vi har vært ved fjære å grillet pølser og bare kost oss i dag. Man må nyte finværet så lenge man har det, jeg regner med påska kommer én uke for sent i år også.

Skrevet

Det er aldri noen som kjenner meg igjen *snufs*. Men jeg klorer meg fast.

Se svar til lurveline lenger ned! :-) Det var en oppramsing av dem som var på Åpent akkurat der& da, ikke sånn generelt:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...