Gå til innhold

Man får ikke mer morro ....

Anbefalte innlegg

Gjest abrahamsen
Skrevet

Nei, synes det ser ut som de fleste skriver på begge steder under vanlig nick. Men noen har skiftet nick på dolernes eget.

Er det noe liv på "dolernes eget" da? Jeg meldte meg inn, men har ikke vært der en eneste gang. Syns det var veldig rotete og uoversiktlig der. Visste liksom ikke hvor jeg skulle begynne;o)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Det er aldri noen som kjenner meg igjen *snufs*. Men jeg klorer meg fast.

Joda, Lotus 78, deg husker jeg vettu:o)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg er meg enda :)

Etterhvert nå så ser jeg at det faktisk er en god del kjente nick igjen, heldigvis:o)

Gjest melmøll
Skrevet

Tja...Jeg er vel forholdsvis ukjent på Åpent. Har vært endel på psykiatri, men nå har jeg begynt å henge litt her inne også.

Gjest Elextra
Skrevet

Det var vel den vanlige 80/20-regelen:

20% av brukerne stod for 80% av innleggene. Når en god del av disse veldig aktive forsvant, blir det langt flere ulike nick som skriver inn.

hare1365380455
Skrevet

Jeg har samme nick som før, men jeg tror nok mange er borte.....

Skrevet

For min del så gidder jeg ikke å svare noe som 10 andre har svart før meg, så dermed ble det lite skriving før. Jeg kommer vel ikke til å være den mest aktive nå heller, men nå er iallefall sjansen større for at det jeg har å si ikke allerede er sagt. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...