Gå til innhold

Hemorider

Gjest litt for privat ifht nick

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ha HEMORIDER uten a vite det??

Skrevet

Det var da en underlig måte å stille spørsmål på.

Jeg antar at svaret vil være "ja". For det første kan du sikkert ha så lite at du ikke tenker over at det er hemorrhoider som er der, eventuelt kan det være plagsomt men du skjønner ikke at det er hemorrhoider.

Men dersom man har hemorrhoider i et visst omfang, vil jeg tro at man alltid kjenner at det er "noe" der.

Uansett skader det vel ikke å prøve med litt salve og se om problemene gir seg?

Skrevet

Jeg antar at svaret vil være "ja". For det første kan du sikkert ha så lite at du ikke tenker over at det er hemorrhoider som er der, eventuelt kan det være plagsomt men du skjønner ikke at det er hemorrhoider.

Men dersom man har hemorrhoider i et visst omfang, vil jeg tro at man alltid kjenner at det er "noe" der.

skulle nok ha skrevet mer.. Jeg har blodd fra endetarmen i over en uke naa. Og "haaper" jo at det er hemorider og ikke noe mer alvorlig.. Jeg faar nok ringe legen i morgen...

Skrevet

Har snakket med legen og det kan vaere medisiner jeg bruker som kan vaere aarsaken. Skal holde opp en stund med disse og se om det forsvinner..

Skrevet

Har snakket med legen og det kan vaere medisiner jeg bruker som kan vaere aarsaken. Skal holde opp en stund med disse og se om det forsvinner..

Lykke til! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...