Gjest skal reise om tre dager Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Jeg skal ut å reise og må kjøpe ny ryggsekk i morgen. Jeg er en voksen dame, og vil ha en svart ryggsekk uten for mye dilldall. Hvor finner jeg en rimelig en i Oslo? 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Sportsbutikker. Nå sier du ikke noe om hvor stor den skal være, men uansett lønner det seg å legge noen kroner i en god sekk, det er alfa og omega for en trivelig tur om du skal bære utngt! Har en Haglöf sekk (Thight XL 40 l) og den sitter som støpt på ryggen min! Kan bære ganske mange kilo i den uten at jeg knapt merker at jeg har den på ryggen. En billig sekk er ofte dårlig utformet, sitter dårlig på ryggen og gjør at det blir tungt og kanskje vondt å bære og turen mister sjarmen og kosen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 I tillegg til at en god sekk er viktig hvis du skal gå mye rundt, er valget av sekk også avhengig av hvor du skal reise. Det er f.eks. viktig at du legger litt penger i sekken dersom den skal reise med fly. Med mindre du har lyst til å få tinga dine spredd utover rullebåndet. Sjekk sekkene her: www.nomaden.no 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.