Gå til innhold

Panasonic DVD-opptager med harddisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så har jeg vært og knotet på fjernkontrollen, og nå virker den ikke. Håper det er noen her som kan hjelpe meg!!

Vi har en Panasonic DVD-opptager med harddisk som heter DMR-E100H.

Jeg skulle prøve å stille klokken, men så ville den ikke. Dere som er kjent med denne spilleren vet at da ville "clock" blitt gul, men den var bare grå.

Tenkte jeg skulle se om jeg fikk det til, og så endret jeg fjernkontrollen fra Remote DVD 1 til Remote DVD 2.

Dette var kjempedumt, for nå kjenner ikke spilleren igjen fjernkontrollen - og jeg har ingen andre. (Den til TV'n kjenner den tydeligvis heller ikke nå lenger.)

Er det noen glupe hoder som kan hjelpe meg!!!

Gjest Persille
Skrevet

Og du finner ingen måte å endre tilbake på?

Skrevet

Ja, jeg har vrieklig ikke peiling på det du spør om, men det er ikke en egenknapp på fjernkontrollen som du kan trykke på for å "synkronisere"?

På vår videomaskin (ja så gammeldagse er vi! *LOL* Her er det ikke bare møblene som beholdes i det uendelige! *S*), så er det en knapp som man trykker på for å veksle mellom å bruke fjernkontrollen på videomaskina og å bruke den på TV (sistnevnte funker ikke uansett, men har vi ved en feil kommet ort i denne knappen, så kjenner ikke videomaskina igjen fjernkontrollen...)

Skrevet

Og du finner ingen måte å endre tilbake på?

Har prøvd det meste jeg kan tenke. Dratt ut alle kontakter, trykket på det meste av knapper - men fjernkontrollen reagerer ikke i det hele tatt!

Skrevet

Ja, jeg har vrieklig ikke peiling på det du spør om, men det er ikke en egenknapp på fjernkontrollen som du kan trykke på for å "synkronisere"?

På vår videomaskin (ja så gammeldagse er vi! *LOL* Her er det ikke bare møblene som beholdes i det uendelige! *S*), så er det en knapp som man trykker på for å veksle mellom å bruke fjernkontrollen på videomaskina og å bruke den på TV (sistnevnte funker ikke uansett, men har vi ved en feil kommet ort i denne knappen, så kjenner ikke videomaskina igjen fjernkontrollen...)

Vi har også en slik knapp som gjør at vi kan bruke fjernkontrollen til både TV og DVD (Panasonic begge deler). Og vi bruker den faktisk rett som det er, så jeg vet at det ikke er det som er feil...

Filler'n altså!!!!

Skrevet

Yess!!! Jeg fikk hjelp hos Panasonic. En kjempekoselig gutt hjalp meg. Jeg måtte trykke på to spesifikke knapper samtidig for å få DVD'n til å gjenkjenne fjernkontrollen som Remote DVD 2.

Phu!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...