Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere i påska da? Jeg skal til Dubai og gleder meg til sol og varme. :) Men det hadde jo vært deilig med tradisjonell påske også. :)

hare1365380455
Skrevet

Jeg jobber lørdag og søndag. Ellers blir vi hjemme som vanlig, og så håper jeg på tid til lesing (krim) og tv (krim). :D

Gjest annlovinda
Skrevet

Vi har planer om å reise på hytta i påsken. Men vi får se an formen til minstemann. Vi var på hytta i vinterferien, da var han også i slik form som nå, og det var ikke så trivelig. Vil helst ikke gjenta det, da er det bedre å være hjemme.

Hørtes jo ut som en topp ferie dere skal ha, god tur.

Skrevet

Jeg jobber lørdag og søndag. Ellers blir vi hjemme som vanlig, og så håper jeg på tid til lesing (krim) og tv (krim). :D

Ja, krim hører med. :) Jeg håper at jeg får lest en god krimbok i år.

hare1365380455
Skrevet

Ja, krim hører med. :) Jeg håper at jeg får lest en god krimbok i år.

Jeg fikk noen tips på "meldinger", så du kan jo gå inn der å kikke. :)

Og så har jeg lyst til å se Malstrøm og Poirot.

Skrevet

Frå byen det berer. [Ja, det stemmer]

Eg lyfter på hatt. [Evt skilua eller slalåmhjelmen]

Gud veit no den dagen

når dit eg kjem att. [Det blir vel første påskedag, tenker jeg]

...

Og derfor til fjells

vil eg draga som døl, [Jepp!]

og kjenningar finna [Absolutt! Masse slekt & venner!]

og gløyme meg sjølv. [Om ikke meg selv, så ihvertfall jobben!!!!!!]

Skrevet

Frå byen det berer. [Ja, det stemmer]

Eg lyfter på hatt. [Evt skilua eller slalåmhjelmen]

Gud veit no den dagen

når dit eg kjem att. [Det blir vel første påskedag, tenker jeg]

...

Og derfor til fjells

vil eg draga som døl, [Jepp!]

og kjenningar finna [Absolutt! Masse slekt & venner!]

og gløyme meg sjølv. [Om ikke meg selv, så ihvertfall jobben!!!!!!]

Hehe... Høres meget bra ut, morsan! :)

fei1365380229
Skrevet

Sove, spise god mat, drikke vin, spise påskegodt, sove mer, se på tv, lese krimbok, gå en tur, sove enda mer, ikke gå en meter på ski ihvertfall.

Skrevet

Vi skal på hyttetur på fjellet. Gleder meg som en unge ettersom de spår at det fine været skal fortsette :) Vi blir opptil 15 stk og må ha det litt trangt, men det blir nok koselig. De fleste er aktive på skitur eller i bakken på dagene, så da er det kun kveldene vi vil merke at vi er så mange. Vi drar onsdag før skjærtorsdag og hjem 2påskedag.

Mary Poppins
Skrevet

Gled deg! Jeg har kommet med en god del anbefalinger om ting å se og gjøre i Dubai her inne før så hvis du tar et kjapt søk finner du det sikkert :-) (hvis ikke webbis har slettet de da).

Skrevet

Jeg skal som vanlig til fjells. Hjem til mor og far. Det er det som er påske for meg og jeg gleder meg, men jeg skjønner godt de som synes det er tullete å reise etter snøen når våren kommer. :)

Gjest annlovinda
Skrevet

Sove, spise god mat, drikke vin, spise påskegodt, sove mer, se på tv, lese krimbok, gå en tur, sove enda mer, ikke gå en meter på ski ihvertfall.

DET hørtes ut som en svært deilig påskeferie.

Skrevet

BLÆH!!!

Vi skal være hjemme og håpe på noen fine dager så vi kan dra på tur og grille pølse.

Skrevet

Jeg fikk noen tips på "meldinger", så du kan jo gå inn der å kikke. :)

Og så har jeg lyst til å se Malstrøm og Poirot.

Jeg har kjøpt Malstrøm på DVD fra Bokklubben. Gleder meg til 280 minutter med Ingrid and Anne Marie and the coastal steamer.

Skrevet

Ungene og jeg skal ut på landet til kjæresten min. Han har lyst til å gå på ski, jeg håper på sånt vær at det ikke blir noe mer skigåing i år... :o) Er ferdig med vinteren og klar for våren jeg nå! Håper vi kan ta frem syklene i løpet av påska! Litt tidlig for trampolina ennå, men snart snart!

Ellers blir det selvfølgelig påskeegg, godt lesestoff, tv, god mat og masse kos! :o)

Skrevet

Gled deg! Jeg har kommet med en god del anbefalinger om ting å se og gjøre i Dubai her inne før så hvis du tar et kjapt søk finner du det sikkert :-) (hvis ikke webbis har slettet de da).

Takk! Det skal jeg gjøre med en gang. :)

Skrevet

Vil du anbefale middag på madinat jumeirah? ;-)

hare1365380455
Skrevet

Jeg har kjøpt Malstrøm på DVD fra Bokklubben. Gleder meg til 280 minutter med Ingrid and Anne Marie and the coastal steamer.

Jeg skulle bestille den i dag, så nå må jeg gjøre det slik at den kommer til påsken!

Skrevet

Hehe... Høres meget bra ut, morsan! :)

Håper det! :-)

Glemte forresten å kreditere Aasmund Olavsson Vinje for diktet! :-) hentet fra "Ferdaminne frå sumaren 1860" ;-)

Mary Poppins
Skrevet

Vil du anbefale middag på madinat jumeirah? ;-)

Jeg vil anbefale _flere_ middager der.. det er masse resturanter å velge mellom.. og det er helt fantastisk vakkert der!!! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...