Gå til innhold

det verste du har vasket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det verste du har vasket i vaskemaskinen sammen med klærne?

Ei venninne hadde fått vasket mp3 spilleren til sønnen sin her om dagen....

Jeg vasket ei bukse med ei stor bunke pokomonkort i en gang, til stor fortvilelse for både mor og sønn.

Gjest annlovinda
Skrevet

Tja, jeg vasket kodebrikka jeg trenger når jeg skal benytte meg av nettbank. Fikk jo ny gratis, men tok vel en uke ca. før jeg fikk den nye. Og jeg hadde en del regninger som jeg skulle ha lagt inn da jeg oppdaget at kodebrikka var i vaskemaskina.

Følte meg litt teit når jeg måtte ringe banken og be om en ny, fortelle at den jeg hadde fått (bare to-tre uker i forveien) hadde ligget i vaskemaskina.

Skrevet

Tja, jeg vasket kodebrikka jeg trenger når jeg skal benytte meg av nettbank. Fikk jo ny gratis, men tok vel en uke ca. før jeg fikk den nye. Og jeg hadde en del regninger som jeg skulle ha lagt inn da jeg oppdaget at kodebrikka var i vaskemaskina.

Følte meg litt teit når jeg måtte ringe banken og be om en ny, fortelle at den jeg hadde fått (bare to-tre uker i forveien) hadde ligget i vaskemaskina.

:) Ikke gøy nei, men hvorfor kom den i maskinen da? Hadde du den med på jobb? Jaja, det skjer nok ikke igjen :) Fint det ikke kostet deg noe da!

Gjest annlovinda
Skrevet

:) Ikke gøy nei, men hvorfor kom den i maskinen da? Hadde du den med på jobb? Jaja, det skjer nok ikke igjen :) Fint det ikke kostet deg noe da!

Jeg skulle egentlig ha lagt inn de regningene i pausen på jobb, men så rakk jeg det ikke. Hadde den i bukselomma.

Men når jeg kom hjem gikk buksa rett i maskina. Greit å sjekke lommene før man putter ting inn i maskina! Men, men. Fikk jo ny, så det ordnet seg jo. :)

Skrevet

Passet!

åhh, gruusomt kjipt da!! Håper reisen var unnagjort!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg vaska den svindyre klokka til gubben en gang, på kokvask. Ilte ned til urmakeren med den med det samme jeg oppdaga det, og klokka ble reddet. Jeg har også vasket en stegteller, men den hadde jeg ikke like mye flaks med som klokka.

Skrevet

Jeg vaska den svindyre klokka til gubben en gang, på kokvask. Ilte ned til urmakeren med den med det samme jeg oppdaga det, og klokka ble reddet. Jeg har også vasket en stegteller, men den hadde jeg ikke like mye flaks med som klokka.

Kan tenke at du fikk panikk når du fant klokka! Men det var utrolig flaks at det gikk an å redde den! :) Skritt telleren betyr lite i forhold, men kjipt det også da...

Skrevet

Tror faktisk det kjedligste jeg har gjort var å vaske ei pakke med papirlommetørkler sammen med mørk finvask. Det ble et ruskeri uten like, på svarte klær... :(

Ellers er det stadigvekk lypsyler og lebestifter, penger og lightere... uten store skader.

Skrevet

Jeg har gjort det samme som deg. Jeg prøvde å forhandle meg til skylddeling, siden guttungen ikke hadde tatt ut kortene før han la buksa til vask, men det var nok ingen tvil om hvem som måtte erstatte kortene til slutt. :)

Gjest abrahamsen
Skrevet

En stoooooooooor bunke med fotballkort... DA var det ramaskrik her kan du tro.

Skrevet

En stoooooooooor bunke med fotballkort... DA var det ramaskrik her kan du tro.

Huff ja det er grusomt! Stakkars unger, de samler jo og bytter slik at samlingen blir mye verdt for dem....

Skrevet

Jeg har gjort det samme som deg. Jeg prøvde å forhandle meg til skylddeling, siden guttungen ikke hadde tatt ut kortene før han la buksa til vask, men det var nok ingen tvil om hvem som måtte erstatte kortene til slutt. :)

Jada, nye kort ble det jo, men samlingen av viktige kort tar lengre tid å få orden på..

Skrevet

Tror faktisk det kjedligste jeg har gjort var å vaske ei pakke med papirlommetørkler sammen med mørk finvask. Det ble et ruskeri uten like, på svarte klær... :(

Ellers er det stadigvekk lypsyler og lebestifter, penger og lightere... uten store skader.

Det å vaske papir er no dritt! Det tar noen vasker å bli kvitt det igjen...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Kan tenke at du fikk panikk når du fant klokka! Men det var utrolig flaks at det gikk an å redde den! :) Skritt telleren betyr lite i forhold, men kjipt det også da...

Jeg hadde ikke mye høy i hatten da jeg oppdaga klokka, nei. :-O Heldigvis hadde maskinen bare gått rundt 15 minutter da jeg til min store skrekk så klokka spinne rundt der inne. Det som berga klokka var visst at jeg dro til urmakeren med en gang, han fikk tatt den fra hverandre, tørka den opp og fiksa den. Egentlig flaks at den i det hele tatt gikk an å bruke etterpå, men klokka var god som ny.

hare1365380455
Skrevet

Jeg klarte å vaske findressen til mannen slik at den plutselig var barnestørrelse.... :S

Skrevet

Jeg klarte å vaske findressen til mannen slik at den plutselig var barnestørrelse.... :S

thihi, huff men jo, jeg lo nå. Tror ikke du lo med det samme den gangen? Dere får vel en sønn som kan arve? ;)

Skrevet

Her virket stegtelleren etter vask, men først etter noen dagers tørking! ;-)

Skrevet

Jeg kan egentlig ikke erindre noen voldsomme tabber. Vasket en skritteller (som virket etterpå!!), pluss at det har blitt med diverse blyanter, småsteiner og ymse plastdingser og ølkorker somjunior har plukket opp fra bakken og puttet i lomma. Vi har hittil unngått å vaske fargestifter! ;-)

Skrevet

Jeg har vasket mye. Pokemon-kort, godterier, parkdresser fulle av småstein, papirlommetørkler (heldigvis har vi tørketrommel, det løser mye av problemet med hvitt gørr på mørke klær), en personsøker (som virket etter tørking og batteribytte), gubbens lommebok (som bl.a. inneholdt noen "pappkort" som ikke kom godt utav det) og mobilen hans. Heldigvis hadde mobilen begynt å skrante, og han får ny på jobben når det trengs, så det gjorde ikke så mye at den døde.

Det verste var nok lommeboka, for det var min skyld. De andre fadesene skyldes at familiemedlemmene legger tøy til vask med innhold i lommene, og det har jeg sagt klart fra om IKKE er mitt ansvar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...